26.2.09

~26~

I dag sto jeg opp og var ganske så dårlig, men var lys våken så jeg hoppa i dusjen og dro til behandling =)
Var der en time og dro deretter og møtte primæren min i miljøarbeidertjenesten og tok en prat over en kaffelatte :)
Så tok jeg bussen til farmor og farfar og kosa meg med hundeneog kattene og fikk middag! ;D ..Div kosestunder hos Farmor & Farfar.. <3

Så var det oppfølgning med handling av mat!
Jeg kjøpte kyllingfile og wok blanding, som jeg skal lage i morgen =)
For da kommer Marcus på besøk, vi skal ha filmkveld :D Men det ender nok med en film og masse snakk som er like koselig vær gang =D
Jo, så kommer vi nok til og se på kjekke manfolk på internett ;D
Gleder meg jeg =)


Dagens hilsen går til :Du er så fantastisk og jeg håper på og få møtes en dag!!<3
Du har så fantastisk fint smil og jeg blir så gla av å se på bilder av deg =D
Er så misunnelig på Line som har fått møtt deg alt ;D *kniiis*
Jeg hater at du skal ha det så vondt og vil komme å kidnappe deg og ta deg med hjem for å passe på deg!!
Du er ei fantastisk jente med et utrolig stort hjerte som har et rom for omsorg og kjærlighet til alle rundt deg..
Og du skal vite at jeg setter utrolig stor pris på deg fordi du er akkurat den du er Kristine!!<3
*Gla'iDegVennen*<33

9 kommentarer:

Siv Helene sa...

Så søte bilder av deg og hundene <3 Koselig og dra på besøk innimellom dah <3

stinevt sa...

Enig, og du er heldig som har et så godt forhold med farmoren og farfaren din. Klem<3

Linn Jeanette sa...

Så kose bilder av deg og dyra!!!
Satser på å få til en tur date med dyra mine snart å eller??? Om du vil?
Blir så glad av å se ditt vakre åsyn!!!
Klemme på<3

*Lis* sa...

Herlig bilde sammen med dyra! =D
Wok og film hørtes kos ut!
*klem*

Kathrine sa...

awh! kos! :))
søte bilde av kristine daa! :]du er skjønn du, vennen <3

Anonym sa...

jeg trykka feil i menighets måleren!!!:(

Kitiinee sa...

Aww <3 Nå ble jeg glad! *Tårer I Øynene* Du er så søt Caroline!

Jeg er glad i deg<3 ^^

Liljen sa...

Håper det gikk bra hos legen! :)


Fine bilder, tydelig at du er glad i dyr :D


Gla i deg, håper du ahr en fin dag :D

lineffs sa...

du er bare herlig , caroline!
og jeg er veldig glad i deg, søta! :) <3 husk på det! tenker masse på deg. klemme!

også må jeg bare understreke hvor HELDIG jeg er som har møtt Kristine! :D hihihihi <3 god jente. :*