18.2.09

~18~

Det snør, det snør, tidellibom.. det er det, det gjør, tidellibom!!
I dag har jeg vært i behandling, så møtte jeg Kim,
vi dro og henta gretis billeter til Sparta-kamp i morgen :D
Gleder meg, aldri vært på Sparta kamp før!! :O
Bare hørt det er liv, må huske og kle meg varm siden det er i ishallen,
ja foressten.. det er hockykamp ;D
Så gikk jeg opp for og slippe inn katta.. Endte med og lage mad mislykka pannekakerøre som gikk rett i søppela, verste jeg har smakt!! =p
Så fant jeg ingen ting siden skoffer og skap er et eneste rot =S
Så jeg klarte ikke dy meg, måtte rydde og sortere som jeg gjorde i 4 timer før jeg ga opp.. *kniiis* ja, jeg hater ikke-system!! xD
Så var det en halv meter snø på verandaen og jeg ville jo ikke den skulle dette ned, så jeg måka alt =p det var tungt, for alt hadde frosset sammen =S
Men fornøyd når jeg ble ferdig og følte meg sprek så gikk en tur etterpå :)
I kveld blir det gossip girl og LOST!!!! :D LOST!!!! YEJ!!!! :D ENDELIG!!!!!!!<3
Kos dere videre i kveld søtinger!! <3

Tusen, tusen takk for all støtten fra forrgie innlegg alle sammen :')
er så glad jeg har dere!!<33

Dagens hilsen går til :Som er en helt vidunderlig engel<3
Husker jeg alltid snoka profilen din på nettby,
og en dag turte jeg skrive til deg og den dag i dag er jeg blitt veldig gla i deg!!<3
Du er bare så søt og grei, håper du veit at jeg ALLTID vil være her for deg!!=)
Du betyr så uendlig mye mer en du overhode aner,
Jeg gleder meg sann til og møte deg og bli enda bedre kjent :')
Bare send meg mld om det er noe vennen!!
*Gla-iii-deg* <33

14 kommentarer:

Anonym sa...

Mette er glad i Caroline<3

Caroline sa...

Caroline er gla i Mette!!<3

Siv Helene sa...

Nå er det nokk snø hehe :)

inat sa...

Nå regner snøen bort igjen her (: Jeg vil ha sommer nå!

Jeg som hadde gleda meg til Gossip Girl og Ugly Betty, men så var det jo bare Lost.. Som aldri tok slutt..
Datt ut av Lost etter et par sesonger :b

*Lis* sa...

Enig med Siv Helene jeg :P

Kose deg med lost =)

stinevt sa...

snø er koslig :D
og er det bare jeg som ikke lenger forstår lost? Jeg er liksom blitt litt "lost". Skjønner ikke noe lengre! Men gossip Girl er bra :D
Stor klem <3

Kæpte'n Martine ARR sa...

LOST LOST LOST LOOOOOOOST :D:D
ENDELIG MERE BEUNDRINGS TID FOR JAMES SAWYER, GUUUUUD VAKRE MANNEN *siklepå* okay føler at det ble masse sånn store skrift caps lock skrift, men anyway jeg er lei av snø, vil ha sommer nå!!!
Jeg og Line eller jeg da, men Line er med vil få til en syden tur i 3 uker åsså reise til ett billig sted. Om du vil være med??=D Prøve og få med en gjeng :'D

Liljen sa...

Godt å se du er i bedre humør i dag :)

<3

Anonym sa...

<3

Nedia sa...

du er så utrolig flink til å lage disse bilde hilsenene som du lager!!!!
vil ellers bare ønske deg en fin dag søte...

Nedia sa...

du er så utrolig flink til å lage disse bilde hilsenene som du lager!!!!
vil ellers bare ønske deg en fin dag søte...

Linn Jeanette sa...

Klemmer<3

Maria sa...

søte caroline, tusen takk. jeg har blitt glad i deg også.
vi får finne en dag å møtes vi synes jeg!

123 sa...

Du har en veldig nydelig blogg.