15.2.09

~14~

<---Fikk av Heidi miih som jeg gir videre til alle bloggerne som leser her!!<3
I dag sto jeg opp halv 10 etter hjemmesykepleien var her, så jeg gikk opp og sa hade til familien som skulle kjøre og som nå er på Valderøya!
Uvant og ikke kjenne alt bråken og jordraset i taket og stillheten =p
Lillesøss ble sur og forvila for jeg ikke skulle være med, hu sa : dett d i biden, vi ska døje!!
Oversettelse : sett deg i bilen, vi skal kjøre!! xD
Hu er så nydelig <33 Lillebror sa, liker u ikke kjøre bil med oss ellel?? Kommer nok til og savne dem ja =p
Så la jeg meg for og sove igjen og fikk mld av Jenny som får seg rotte den 25feb :D Så morro, og det fine buret hu har kjøpt!! :D Den rotta får det nok like godt som min (nesten vaffal, for mi si er best!!*kniiis*) =p
Så sov jeg i 3 timer, satt og kjeda meg lenge når jeg vokna, men så ringt Marcus som heller ikke hadde noe og gjøre på valentine, så han kom hit :)
Vi lagde mat og så gost whisper på tv FEM og babla og hadde det kos :D
Han lærte meg også og brenne DVD :D :D :D
sitter og brenner nå :D <3 Wild Child, mannen som elsker Yngve og Wall-E til lillebror!! :D
Marcus er en god venn, ble kjent med han på veum faktisk, men vi gikk i samme klasse på ungdomskolen og har hatt samme venner =p
Men da var jeg i min rusverden og han ble desverre mobba en del =(
Han er en så fantastisk venn, kan snakke med han om alt og han skjønner det det er snakk om :) <3
En av dem beste vennene jeg har!!!<33

Dagens hilsen går til :Som jeg håper du har hatt en fin første uke på post 5 ;) <3
Håper dem tar vare på deg og er snille mot deg og lytter til hvordan du har det!!? Du er ei så nydelig, herlig jente vennen, er så glad for at jeg har blitt kjent med deg og håper på og få møtes snart!! =D
Bare send meg mld om du kjeder deg, jeg er ikke så flink til og sende først selv og det beklager jeg virkelig for!! =S
Tenker ufattelig mye på deg om dagen søta, og jeg håper du får den hjelpen du trenger denne gangen!! :)
Kjempe gla i deg Line miih!! :D <33

6 kommentarer:

silent_tears sa...

så trivelig at du har hatt en kjekk dag sammen med kameraten din da :) kjekt at du har lært deg å brenne dvd da :) Wall-E er jo bare en sååå søt film da hihi ;)
Hva jeg har gjort i dag,står i bloggen min :)
Btw, du må ha med Lizzi i et videoinnlegg igjen snart hun er bare så søt!! Hadde to hetterotter før jeg også, skjønne dyr!!
Ønsker deg en fin søndag!!
*klems*

Liljen sa...

Så koselig at du fikk besøk da:D

Selv har jeg vært bort på besøk ;)

Gla i deg lillevenn <3

Unknown sa...

Søt blogg, sjekk min og? ;-)

Carrion sa...

Jeg har spilt Wii og tatt det med ro i går ^^,

Tror jeg har et spørsmål til deg, til videobloggingen :o (faktisk!)
Eller to egentlig, men håper det går bra? Syns de måtte tas sammen :p

- Har du noen fobi?
- Har du noe/noen som gir deg styrke? (kosebamse, amulett, stein, person - and what not)

Kathrine sa...

søta:D blir så glad av å sjå videobloggen din! :)

igår var eg berre med ei venninna. Slaska liksom ;-p

*Lis* sa...

:) Søt pusekatt <3