28.2.09

~27~


I dag har jeg vært hos legen, hvor legen synes jeg har alle tegn på influensaen som går!!! :O Håper inderlig hun tar feil =p
Så ble vi enige om og slutte på reduktilen, siden den ikke har hatt virkning på over et år..
Bare panikken om fettet som har gjort jeg har nekta og tatt dem vekk!! xD
Men jeg får dem med en gang igjen visst jeg går opp :D (heldigvis!!!!)..
Så var jeg utslått og orka ikke behandling =S
Men rydda og omublerte soverommet (prøvde)og tok oppvasken og div før jeg tok bussen til byen hvor jeg skulle møte Kristin som var en time forsinka!!!!!!!!!!!!!!! =((
Men jeg var i dyrebutikken hele tiden og kosa meg^^ =D
Papagøya gjorde seg skikkelig til og blunka til alle hele tia =p Så var det ei jente der som hadde en liten dyrepappeske..
Jeg spurte hva som var inni og hun tok den ut!!!! xD
Det var nemlig et pinnedyr :'D Rareste jeg noen gang har sett :'D *LOL*
Hun spurte om jeg ville holde det og da mobba dem som jobba der meg fordi jeg tydligvis hoppa en meter bakover når hu spurte *kniiiis* xD

Så møtte jeg Kristin, vi gikk gjennom Kullås parken hjem til henne med hunden Hera=)
Vi så på en film jeg ikke husker hva heter, men den var tatt ut av en roman vaffal ;D
Så var det bussen hjem og her sitter jeg uten internett, så dette blir posta i morgen!! (irriterenes!!!)


Dagens hilsen går til :Som har bursdag og blir hele 26år =D
Håper du hadde en kjempe fin dag vennen og at du kosa deg MASSE og tok det pent med alkoholen!!! ;D
Fikk du noen fine gaver og evt hva?? ;O
*BursdagsKlem*<33

7 kommentarer:

Apriljente sa...

Influensa..
DET er noe man skulle vært foruten..
God bedring<33

stinevt sa...

Influensa er ikke noe gøy. God bedring da :) klem <3

stinevt sa...

ogsåå, pinnedyr er kule :D

*Lis* sa...

GOD BEDRING!! :)

*Lis* sa...

pinnedyr er snåle forresten :O:O eklinger.. hihi xD

Anonym sa...

Mwaha, pinnedyr er morsomme, husker jeg hadde det før da jeg var yngre xD

God bedring også :)

Liljen sa...

Der var søte dyrene jeg fikk bilde av ja! :D

Var koselig å skrive litt sms med deg :D