6.2.09

~6~

I dag våkna jeg etter en urolig natt og fant ut igjen at den urolige natten skyltes jeg har glemt medisin IGJEN!!! =((
Men var "utvilt" og sto opp når hjemmestkepleien kom kl.10.00 og bestemte meg for og dra til farmor :)
Så jeg venta lenge på farfar som skulle hente meg,
så jeg fletta håret så lenge, som dere får se ;D
Kosa meg, men det var iskaldt <3

Hundene leker :D

Men når jeg var vel hjemme igjen kjente jeg hvor sliten jeg var og har "dotte" ut i hele kveld =/
Så sitter og kjemper kampen mot og selvskade enda en kveld igjen!!:(

Lif's 2 hard to enjoy..
Dagens hilsen går til :Som har det veldig vanskelig nå <'3
Tenker mye på deg og er her om du trenger meg!!
Håper du får det bra nok til og dra hjem,
at dem ikke sender deg ut uten at du har blitt bedre..
Du fortjener det beste vennen <3
*KoseMoseDegMedOverdose*

9 kommentarer:

Blomst sa...

Først: tusen takk for alle kommentarene, de varmer skal du vite! <3

Second: JEg håper du vinner kampen mot å selvskade deg selv, søta <3
Både du og jeg vet at man kommer ingen vei med det selv om det føles herlig ut...

Stå på
<3

Anonym sa...

Hva skal jeg si....
Sender mange klemmer til deg i hvertfall! Du fortjener det beste<3

Heidi B sa...

du sier du vil kutte sånn at du blir ferdig med det, men du vet jo like godt som meg vennen at det ikke funker sånn. det funker helt til neste gang, også gjør du det da også for å bli ferdig med det. få tanken på det bort. men så er du i sirkelen igjen og gjør akkurat samme neste gang. og igjen og igjen.

vil ikke miste deg vet du <3

Kæpte'n Martine ARR sa...

uff vennen, håper du overvinner selvskadingen, du fortjener ikke dette.
Sikkert korselig og være hos farmor og farfar da! Så jeg håper du kosa deg der!
Klemmer<3

Liljen sa...

Aaaw... Nå fikk jeg bare kjempelyst til å komme bort til deg å gi deg en lang og god klem.. Ser det på deg at du ikke har det bra, og det gjør vondt :( Begynner nesten å gråte av å se deg sånn :(

Håper du klarer å stå i mot trangen til å kutte.

Kjempeglad i deg jenta mi!! <3
Take good care!

Siv Helene sa...

Nå har du vert flink så lenge lille venn så ikke gi opp nå !! Du kan til og med snart får arrfjerning !! :) Noe posetivt og se frem til <3 Du var så søøt med de flettene hehe ! *fletter er gøy* <3 Masse glaaai <3

Kathrine sa...

lille venn <3 eg ser at du har det vanskelig, og eg ser at du er sliten. Eg kjenne trangen din, eg kjenne frustrasjonenn din og alt. Får så jævlig vondt av deg for eg har blitt så glad i deg... Hang in there. Når trangen kjem er eg berre ein telefon unna. Skulle ønska eg kunne komme bort å passa på deg. Men kjære deg, DU ER STERK!

<3 LOVE U

Sanne sa...

Nå har du klart deg lenge, så dette klarer du!:)
Gøy med videoblogg:) Blir liksom kjent med deg på en annen måte.
*klem*

*Lis* sa...

*klemme hardt og lenge* Og tusen takk!!! :D Det betyr mye for meg at du laget bilde og jeg fikk dagens hilsen.. Du er en utrolig nydelig snuppe!!! *MasseKoser*