12.2.09

~12~

I dag blei jeg henta kl.10.00 av miljøarbeidertjenesten..
Var så sinnsyk trøtt og satt og furta for meg selv fordi hu snakka med meg!! xD
jada,jada, jeg veit det er helt på bærtur, men jeg er MORGENGRETTEN som faen!! xD *LOL*
Så var jeg hos legen og tok INR og må tilbake om en uke fordi den lå på bare 1.81 =p det er litt lavt gitt.. =S
Så dro vi i butikken, og nedi svingen her møtte vi dette :/
En trailer hadde kjørt av veien :

Når jeg var ferdig og handle vaska jeg rotteburet :D
Da var Lizzi miih fornøyd, mi lille vakre <3
Så skal jeg glane på tv resten av kvelden som vanlig ;D


Dagens hilsen går til :Som jeg håper på og bli bedre kjent med,
du virker som ei helt herlig og go jente!! :D
Og du har dem vakreste hundene!! Missunner deg veldig =)
Jeg er stolt over deg, over kampen du har kjempa!!<3
DU ER STERK OG DET SKAL DU VÆRE STOLT AV!!!!<33
Og se så nydelig hu er å da!! *Beutyful* :)
*KoseMoseOverdose*<3<3<3

12 kommentarer:

En lykkelig men sliten mamma sa...

Thihi, du er så søt på videoene dine :D Hihi!

Kathrine sa...

søtaste eg veit.
<3 er så glad i deg, snupps...

silent_tears sa...

he he ventolin og seretide du har fått ser jeg ;) er sååå koselig med videoblogginga di :)

A m e l i a sa...

Trailere som kjører av veien ER skummelt !!! Hater og møte trailere på veiene nå, kan jo ikke føle seg trygg noen plass...

<3thezzelura<3 sa...

hællæ snuppa!!hehe:P så morsom du er på videobloggene. deg i et nøtteskall det:Phehe... så utrolig fine bilder du har av linn:):)

A m e l i a sa...

Slitsomt med så mye astma/pusteting, men det må vel til :P
Blir fortsatt like glad av å se videobloggene dine :D Takk som gjør dagen bedre :D

Eline sa...

Søøøøta ^^

Blomst sa...

akk, jeg fikk ikke se videobloggen din i dag. Pcn er mongo og den verken spilte av med lyd eller uten å stoppe opp hele tiden.. Jeg får prøve senere igjen.

OG du, du er så snill med kommentarene dine <3
Søta<3

Anonym sa...

Aaaaw, søøøøte ♥

Linn Jeanette sa...

ÅÅÅÅ Du er da vakker Caroline<3<3
Så koselig av deg!! Setter pris på det!!
Jeg vil så gjerne bli bedre kjent med deg å!!!
Tusen takk vakre Caroline<3<3

Linn Jeanette sa...

Forresten... Nettet her er litt ustabilt om dagenså jeg har ikke fått kommentert slik jeg har villi, men Ingar skal fikse på det i dag så da håper jeg det blir bra igjen!!!
Mange klemmer til deg Caroline!!
<3<3<3

Sanne sa...

Blir i godt humør av videobloggene dine:D