19.2.09

~19~

I dag sto jeg opp helt kake, orka ikke behandling,
måtte måke snø for og komme meg opp veien for og slippe ut katta =p
Så dusja jeg og ordna meg, dro til byen og møtte Kim, Ole & Kristin! :)
Vi dro til SpartaAmfi på min første hockey kamp noensinne =D Og nå er jeg frelst for kun nr 2 sport jeg liker i hele verden :O
Dans og ISHOCKEY!!! :D

Det var konge bra, det var så spennende og det tok av, folk sang og dansa og ja, det var bare så morro at dere aner ikke!!! =D
Dem er også serie mestere for første gang på 23år, så jeg fikk oppleve og se dem fikk gullmedaljer og greier :D
Og pokal, kampen vises forresten på viasat sport i morgen =D

Siste målet :D *6-1*

Fikk GULLmedaljene sine og Sparta sangen - blå bobler ble spilt =D


Dagens hilsen går til :Fordi dere betyr ubeskrivelig mye for meg <3

15 kommentarer:

Kathrine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kathrine sa...

awh :D så morro da! Har aldri vert på det før, men sikkert gøy! Søta!
Så skjønn du er! DU betyr masse du! <3 Eg er så glad i deg!! <3
funka ikkje mobilen btw `? ;/

Blomst sa...

Åh:)
Det hørtes skøy ut! hihi
Jeg har heller ikke vært på det før :b

takk for hilsenen! Du er skjønn du <33

stinevt sa...

åh, høres gøy ut. Har aldri vært på ishockey kamp før, men det må jeg prøve en gang!
Og takk for hilsen, ja :) Du er så utrolig snill og søt, en ekte god venn! Du er så god og ha, du er liksom alltid til stedet!! Stor klem<3

Cilla sa...

det så gøy ut
har aldri vært på det før jeg..

takk for hilsen<3
du er helt ubeskrivbar til meg også<3

Liljen sa...

Så utrolig godt å høre at du har hatt en super dag!!! :D Nå ble jeg kjempeglad!!! :D

Og tuuuusen takk for at jeg fikk være med på den hilsningen din :D
*kjempeklem* <3

Kæpte'n Martine ARR sa...

Så gøy:D
Det er faktsik drit morro, spilte det når jeg var yngere var på guttelaget i tbg :] jeg og ei anna jente. Men det er flere år sia nå da:p jeg gikk på barne skolen x) taha flere i famillien som spiller det. Men så korselig og så bra du har hatt det så bra:D Tusen takk for hilsen<3 Du er så helt ubeskrivelig herlig,vakker skjønn og ja<3 Jeg bare vil møte deg nå<333

Linn Jeanette sa...

Nåå... Du er så god du Caroline<3<3
Alltid så hyggelig å lese bloggen din!!!
Det så gøy ut på hockey kamp!!
Kanskje det blir flere kamper på deg da??
Klemmer<3<3<3<3

Sanne sa...

Du er så skjønn, Caroline:)
Du betyr masse for meg også<3

Eline sa...

Oi, nå fikk jeg også lyst til å gå på hockey-kamp :P

Nydelig du er :) *Megaglad i*

*Lis* sa...

Virka jo faktisk morsomt ;D
Takk for hilsen, sweetie <3

Nedia sa...

awwwwwwwwww du er så søt caroline. ble skikkelig smigra over at jeg var med på bildet ditt.
så bra at du hadde det kjekt på hocky kamp da :D har aldri vært på hocky.

Carrion sa...

Ishockey er gøy ^^,

Legger igjen en klem :)

obsession sa...

har aldri sett på noen ishockey kamp jeg heller.
hørtes ut som om det var verdt å se på.
(:

silent_tears sa...

hockeykampen hørtes jo kjempe gøy ut da!! Så utrolig bra at du hadde det kjekt og koste deg og at du vant over angsten der 1-0 til deg ;)
jeg har lukket bloggen min, men om du har lyst følge den så send mail.adr din til meg på maja85@live.no
Lizzi er jo bare så skjønn da, hun ligner en del på den ene hetterotten jeg hadde før :)

klems
Maja