11.2.09

~10~

Jeg har blitt utfordret av Elliande.

Utfordringen er:
-Gå til fotomappen din
-Ta ut den 6. mappen
-Finn det 6. bildet
-Sett bildet på bloggen og skrive noe om bildet
-Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen. Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.

Dette bilde laga jeg til Lillebroren min Jesper, fordi han syns jeg er så flink :D
Så syns jeg det er koselige minner <3
Mer veit jeg ikke hv jeg skal si ;D
Jeg utfordrer : LINN JEANETTE, THERESE, ANNIKA, KATHRINE T.J, Thea & KARINA :D

I dag har jeg bare vært hjemme, på dagen i dag så jeg en film og spiste tomatsuppe (er hekta), så bare nerda jeg jeg fram til kl.20 da jeg gikk ut og venta på miljøarbeidertjenesten som var forsinka, så jeg fikk måke hele oppkjørselen i samme slengen =p
Så gadd jeg ikke gå tur likavel, var for kaldt, så vi babla istedet ;D
Så har jeg sett påtv2 i hele kvel :D

Jeg har også laga blogg for venninda mi Therese :D
Sjekk den ut da vel,
første bloggen hennes!! =)
http://thereselundby.blogspot.com
Så dagens hilsen går til :for og ønske hu velkommen til bloggverdenen,
tata!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D
Lov ju hunn <3<3<3

6 kommentarer:

*Lis* sa...

Du er SÅ cute! :D
God bedring, søte <3
*God klem og dobbel dose med varme tanker*<3 :)

Kathrine sa...

awh, søøte bildee :)
HAHA, e så deg å sei TATA :D
gullet <3

Carrion sa...

Det er så koselig å lese bloggen din! :D
Beklager jeg ikke kommenterer så mye, er litt vanskelig for tiden..
Men jeg tenker på deg :)

Go bedring! ;D <3
Klem!

Linn Jeanette sa...

Schnuppa!! Jeg har tatt utfordringen! Men hadde ikke mange nok til å utfordre 6 andre... Ble bare 4... Det var de jeg hadde på lista mi, som ikke er utfordra allerede:p

Veldig kos bilde av deg og broren din!! Så søte atter!!
Klemme på<3

Anonym sa...

Yey, utfordring! :D!

Høres ut som en koselig dag, tirsdager er som regel koselige dager ^^ Håper kløingen i halsen går over så fort som mulig :3

Klem ^^

inat sa...

Beklager søta, står over utfordringen.. Håper du har en super superonsdag! Hehe