11.2.09

~11~

I dag kom ikke hjemmesykepleien før halv 12 :D
det var deilig og sove, men var like ape når jeg sto opp og satt apatisk i vaffal 4 timer, blir alltid sann dagen etter jeg får cellegift tabelettene =p
Så tok jeg halv 4 bussen til byn og var på behandling,
så møtte jeg Kim etter det :D
Vi spiste kebab og ble alt for mette, så titta vi på filmer som vi skal handle på fredag ;D ..Så så vi på valentine ting :)
Så tok jeg bussen hjem =p

Og nå er jeg hjemme og ser på gossip girls og deretter resten på tv norge =p
Jo, så møtte jeg typen til ei søt venninde jeg ikke har sett på mange år,
og hu kommer kansje hit etterpå så da skal jeg møte dem og gå tur med hunden demmes, men er ikke sikker på om a kommer da ;)
håper det <3
Dagens hilsen går til:Fordi du betyr mer for meg en du antaglivis aner, du er ei herlig jente, men er sjalu på deg for du er urettferdig pen!! ;O *kniiis* Gleder meg til neste Oslo tur hvor vi begge skal være friske sånn jeg får møtt deg, dermed basta, så det så!! =p Du er her for meg og sender meg støtte når jeg trenger det mest, og dessuten er du morro!! ;D Men håper du veit jeg er her for deg også vennen, for det er jeg virkelig!!<3 *KoseMoseOverdoseFordiJegErGla-iiDeg!!!*<33

7 kommentarer:

*Lis* sa...

Får ikke sett videoen din idag :( Ønsker deg en fin kveld! :D *Klemmer*

Linn Jeanette sa...

<3
Fikk ikke med meg Gossip i dag jeg:( Har jobba kvelden fram til kl 22.00. Så ble ikke no tv titting på meg i dag.. Om du har lyst til å oppdatere!!
Klemmer

Kæpte'n Martine ARR sa...

aww åsså det tryne på slutten :D du er virkelig herlig du<3

Blomst sa...

Åh, gurimalla:D du er så søt:D hihi<3

sv: Jo, gamle mennesker er koselige <3 hihi, og det er så snilt gjort av deg å bære pisen til hun gamle dama! Tenker hun setter pris på det mer enn vi sikkert aner :D

Eline sa...

Er veldig tom for ord i dag, men legger igjen en klem :)

Sanne sa...

Du er så søt:D Elsker stemmen din!
snart valentine å ja, usj!

Anonym sa...

du er så utrolig søt! jeg ble kjempe rørt nå, Caroline <3