2.2.09

~2~

Her er et lite filmklipp for og brife med Lizzi min <3

I dag har jeg vært på sosial trening, vi titta i butikker og satt på kafe hvor vi spiste italiens is og verden beste kaffe latte jeg noen gang har smakt :D
Det var kos, men er ille sliten =S
Driver og skriver handleliste nå til jeg skal i butikken etterpå!
Restev av kvelden skal jeg ha øynene på tv3 hvor the best of tv går i hele kveld, mandager på tv er kos <3
Håper dere alle får en kos kveld!!!<3<3<3
HUSK :
Still meg noen spørsmål som jeg skal svare på i videobloggen,
ellers gidder jeg ikke =p
Dagens hilsen går til : Du er ei verdifull jente vennen!!<3 Veit du sliter veldig nå, men jeg ser deg! ALDRI glem det, jeg er her for deg om du trenger og snakke om ikke mer!:) Husk, du ER verdifull og du fortjener ikke alt det vonde du sliter med, og det er ikke din skyld!! Gla i deg, STOR klem <3

12 kommentarer:

Anonym sa...

herreguud så søt du er!!:D <33 også den søte og snille stemmen da:* <333

Kine sa...

Nå begynner jeg å gråte! Du er bare helt utrolig herlig.
*KlemmeMassePå*

obsession sa...

så søt stemme :o nesten litt misunnelig.

jeg vil og ha rotte .__.

ha en fin kveld! ^^

Swampoline sa...

aww^^
så søt Lizzi er<3
den kula så stor ut=/
syns ikke du ser oppblåst ut jeg:L pare pen^^
så søt dialekt du har :D

spørsmål..spørsmsåål..spørsmååååååååååååååååååååååål. *tenke*
hvordan ser det ut rundt hos deg?^^

Apriljente sa...

Kjempefin stemme du har Caroline :)
Lizzi er kjempesøt da <3

Hmm.. Litt vanskelig å finne på noe å spørre om da.. *tenker* men synes at det er veldig koselig at du bare forteller litt om hva som skjer i hverdagen din og slikt. Kansje vise litt om hvordan det ser ut hos seg som Swampoline skrev.
Nok en gang: Du har kjempefin stemme vennen <3
Masse klemmer <33

A m e l i a sa...

Så søøøt du er :D Blir kjempe glad når jeg ser på videobloggen din :D Også så søt rotte !!! :D (selv om jeg egentlig ikke liker rotter :P - bare noen få )

liseliten sa...

Aaaawwwww!!! Søtis!!!

*Lis* sa...

Lizzie var kjempe skjønn! Du ser så god ut! Fikk lyst til å klemme deg! :D

Eline sa...

Søøøøøte! Både du og Lizzi ^^ Dere kler hverandre for dere er like nusselige begge to :D

Jeg lurer på... Hva er det rareste du har i kjøleskapet ditt? :P

Liljen sa...

Du er knallsøt da!! Ble sånn boblete glad inni meg av å se :D Vil seee meeeer!!

Men aner ikke hva jeg skal spørre om da.. Hmm...Er så dårlig på sånn :S

stinevt sa...

åh! du er så søt! helt nydelig :)
Du kan jo kanskje bare snakke om hvordan dagen din har vært eller noe da?:)

Kathrine sa...

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!! søta! måtte sjå den 2 gangaaa :D