9.2.09

~9~

<---Tok ut flettene og ble krølltopp!! ;D
I dag var jeg hos lungelegen i Fredrikstad,
Jeg har visst astma =p "bombe"
Har fått en inhalator jeg skal bruke morgen og kveld og i mai begynner jeg på en ny forbyggende mot allergi sann det ikke blir verre!
Jeg har også fått en astmabok faktisk som jeg skal skrive i morgen og kveld,
og en puste ting hvor jeg skal puste alt jeg kan, så en pil fyker med åssen pusten er, så må jeg da skrive det pusten er på i astmaboken! =p
rare greier, men får jo målt åssen det utvikler seg mot sommeren og all allergi dritten da, og evt videre behandling og det er greit!! ;)
Så kom jeg hjem og lagde grøt.. eller, jeg SVIDDE grøt og sjela måtta ta turen i søppelbøtta!! xD
Så henta miljøarbeidertjenesten meg, vi handla (masse tomatsuppe), var så stolt at jeg klarte og ikke kjøpe godteri..
Men jeg hadde glemt og kjøpt brød og måtte deretter innom en annen butikk,
og mot disken møtte jeg en alt for tidelig påskeglede!! xD
*kniiiis* så det ble nok lilla påskeegg til godteri likavel *rødme*
så dro før jeg dro så:

Og når vi var framme så:

Når jeg kom hjem snakka jeg med Kathrine som var på jobb :D
Kathrine har MANGE rare ord i dialekta si, veldig morro og ganske uforstårli ;D
*kniiis* ja, jeg ler mye!! xD *MobbeLittBare* mohahahah!! :

Dagens hilsen går til :

Fordi hun er en nydelig jente jeg håper på og bli mye mer kjent med!!<3
Syns du har en fantastisk personlighet og et stort hjerte,
du støtter når jeg trenger det og det er trygt og godt!!<3
Du skal vite at jeg er her for deg om du har det vansklig eller om du bare vil skravle!! ;D
En fantastisk jente har vi alle skjønt du er vaffal!!!!!<3<3<3

14 kommentarer:

Linn Jeanette sa...

Synes du var flink jeg! Det er ikke alltid lett å stå i mot fristelser. Så kommer det ann på mengden, og det er jo bare 4 egg i den pakke (mener jeg?). Så synes du ikke skal ha no dårlig samvittighet jeg!!
Klemme

*Lis* sa...

Nammi, de er gode :) "kår år dåkkår" - HÆ? Den der skjønte ikke jeg.. *ler* :p

Ønsker deg en god natt jeg :)

Kathrine sa...

HAHAHAHAHHA!!! :D SØTA!
du va flink i telefonen da, men sånn va det; kåslags år du år no`?

:D I LOVE U

Liljen sa...

Hihih, dialekter er morsomt ja xD

Aaaaner ikke hva det betyr... Noe Hvordan går det nå, eller noe? haha xD

Liljen sa...

Elsker videobloggen din!! Den gjør meg så GLAD!! :D

Kæpte'n Martine ARR sa...

æææææh:D Caroline:D JEG ELSKER LATTERN DIN:D du får meg til og le:D serriøst åsså ..
bahh astma du og:( uff.. faen var hos lungelegen jeg og i dag o.o men ja.. det gikk drit:P
men uansett, jeg gleder meg så sykt til vi skal til deg, jeg driver å prøver og finne ut hva jeg skal ta med meg og sånt x) taha:D Vi får snakke sammen til helgen med Line om når det blir eller snart?=D Håper ikke det blir
så lenge til for jeg kanke vente med og møte deg og bli bedre kjent med deg søta mi<3

Siv Helene sa...

Søte krøller da <3 Kjipt at du har fått astma, men bra det ikke var noe værre lissom !! :) <3

Kathrine sa...

det betyr faktisk "Hvilket år går du nå?" Caroline so spørde meg om det ;-p herreguuuuud folk! Må dikka skjerpa dikka ;)

Eline sa...

Jeg skjønte de faktisk :P Etter litt tenking :P Men det tok tid :P

Blomst sa...

Heisann!
Tusen takk for hilsen ! :D Var kjempesøtt gjort av deg!
Håper vi blir bedre kjent og at det blir en bloggtreff i sommer, for da skal du få en klem for å ha vært så snill med gode ord<3

Jeg liker videobloggen din! Herlig, jeg blir så glad:)

Anonym sa...

åh astma er kjipt, da er vi to"/ søt du ble på håret frøken!!<3 glad i deg <3

Sanne sa...

Astma? Uff!:(
Sånne lilla påske egg er nam!!:D

Anonym sa...

thi er ei nydelig pie!

Eline sa...

Jeg har utfordret deg! Sjekk bloggen min ;)

http://sannhetenbakmasken.blogspot.com/2009/02/utfordret.html