16.2.09

~16~

I dag har vært i behandling (elmedistrål),
så sosial trening i under 30min før jeg ikke orka mer og ble da kjørt til farmor ;)
Her er et par bilder derfra..
Meg og Rebekka (søskenbarnet mitt) & Meg og Tara :)

Så var jeg hjemme igjen, gikk en tur og frøs ihjel =p (sann nesten)
Så klarte jeg fucke opp pc'n min!!! =((
Har sletta nettverket og prøver koble det opp igjen.. Men det er ikke så enkelt når en viss stefar har bytta nettverkspassord og ikke husker hva det nye passordet er!!!!! (1-2-3-4-5-6-7-8-9-|0) =S
Så aner ikke om jeg kommer meg på nett igjen.. rett og slett =/
telle,puste,telle,puste,puste,puste,telle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I kveld er vanlige tv kvelden på tv3 ;)

Dagens hilsen går til ALLE ;O
siden jeg iikke har noen bilder på denne pc'n =p
Jeg setter så utrolig pris med dere og gleder meg til og lese bloggene deres, dere erder for meg når jeg har det vondt, dere roser meg og gjør meg glad!!!<3
Jeg vil også legge til en hilsen til Heidi miih <33
Jeg elsker deg vennen!!! hva skulle jeg gjort uten deg??

Men dere????
Hva skjer med at alle lukker bloggene sine a???????
Det er jo så tungvint og komme seg inn og ja..
Men jeg leser, det er ikke det..
Men er det blitt en trend lizzom???? siden alle lukker bloggene??????

11 kommentarer:

Anonym sa...

ja det er mange som låser bloggene for tiden. men..ja jeg har ikke gjort det :)
elsker bloggen din forresten

*Lis* sa...

Så kjedelig med dataen din :|

Jeg låste bloggen min fordi at det er en del mennesker her jeg bor som elsker å baksnakke, spre løgner og sånn. Og jeg ser ikke vitsen med at jeg skal blogge om jeg ikke kan blogge om det som har med psykiatri å gjøre ettersom det er en stor del av mitt liv nå. Mye jeg skriver om vil jeg ikke at familie og venner og andre bekjente som kjenner meg IRL skal vite om :) Kun de jeg stoler på =)

Klemmepå

stinevt sa...

Skjønner at det virker som en trend, ble liksom slik at alle gjorde det samtidig.
Grunnen til at jeg låste bloggen var fordi enkelte personer fant den. Som for eksempel faren min. Og jeg vil ikke akkurat at han skal vite så mye om psyken min og andre personlige ting.

Liljen sa...

Jeg kommer AAALDRI til å låse bloggen min, Caroline :D ;)
Og forstår godt frustrasjonen din over dette, kjenner på den jeg også. Og merker at jeg leser de åpne bloggene mest, og da de som står på "skjønne" lista mi - er jo de jeg bryr meg mest om - og kjenner best :)

Tanta mi gikk også på cellegift pga psoriasis. :)

Kathrine sa...

;-D skal ikkje lukka alilevell (a'

Bånn med datan, må få orden snart! ;o LOVE YOU!

Anonym sa...

snuppa! jeg har fått ny blogg!

http://mementomorii.blogg.no/

Siv Helene sa...

Søte bilder :) <3

Eline sa...

Ja, det er mange som lukker bloggene sine for tiden. Men jeg har inegn planer om å lukke min :)

*klemme på*

Anonym sa...

Uff, synd det med dataen din :( Håper du kommer deg på nett igjen i nærmeste fremtid.

Akkurat det med låste blogger virker nesten som en trend ja, plutselig skulle alle gjøre det :P Nå er det mange som har en ganske så god grunn til det også da.

Håper du har en fin dag :D

Klem ^^

Linn Jeanette sa...

Hmm.. Har ingen planer om å låse bloggen min heller...
Så glad i bloggen din<3
Håper du får pc`n oppe å går igjen, å kommer inn på nettet...
<3

Heidi B sa...

spørsmålet er vel heller hva jeg skulle gjort uten deg<3