23.2.09

~23~

I dag planlagde jeg og sove lenge ;O
Men tlf ringete og det kom mld og jeg ga oppsovinga, så ca kl 10 i dag tidelig tusla jeg ned i barnehagen med en sovepose og et teppe som mamma hadde glemt og tatt med i barnehagen til Lillesøss sann hun fikk ta "middagsluren" i barnehagen..
Når jeg kom inn døra ble hun så glad og tok sats og hoppa opp i armene mine =D
Søteste <3 Men når jeg gikk hylte hu, hørte gråten på lang vei bak meg ='/
villa bare ta hennen med, men det hadde jeg ikke orka :p
Har hatt feber i natt og på dagen i dag, men det er helt borte nå og føler meg helt frisk =D heldigvis, ganske sjeldent det varer så kort for og si det sann ;D
Senere henta jeg lillebror som jeg lovde han i går :)
vi så halve wall-E før resten av fila jeg hadde brent brått var ødelagd..
så lagde vi makaroni med tomatsuppe ;D
Så gikk vi opp, det sto lillesøss med furte tryne og titta på meg!! xD
Så sier jeg, ble du lei deg når jeg gikk i sta, hun skrek JAAA og mumla ett eller annet =p Så sa jeg at neste gang skulle jeg ta henne med meg og da mumla hun med furte tryne sitt: ja, da ta je va me!! (oversettelse: ja, da skal jeg være med), søteste vettu!!<3
Så handla jeg stearinlys (avhengi) og brente filmen Step up 2 =)

Kvelden er her og etter fødselen på tv3 pogrammet på sykehuset som jeg spydde i vasken av er ferdig, så begynner TopModel <3 =D
Kos dere så masse dere klarer i dag ;) <33

Dagen hilsen går til :Fordi hun er verdens beste venn jeg har,
vi har opplevd det meste sammen og hun er den eneste jeg klarer fortelle ALT til, hun er så god lytter og klarer alltid løfte meg opp!!<3
Gleder meg til sommeren når jeg skal til Valderøy, da skal jeg masse til Molde og besøke henne, gleder meg til dansematta hennes og skravling til langt på natt :'D
Hadde ønsket så fryktelig vi bodde nærmere hverandre,
da hadde du nok ikke fått fred ;D Sett mye til meg hadde du vaffal!!<33
Jeg er så evig takknemlig for å ha blitt kjent med deg :')
Husker første ang jeg hilste på deg!!! xD
du kom inn med et øyenbryn (ene hadde blitt tørka vekk) og mista stemmen menst du hilsa med hånden og sa Heidi menst du titta rart på meg fordi jeg sto med gliset på tørk og var overhyper!! xD
Kommer ALDRI til og glemme det =p
Husker vi hadde putekrig og vi sugde all lufta ut av plastikkglass så jeg hadde svært blålilla sugemerke rundt kjeften i over en uke etterpå!! xD *LOL*
Nå sitter jeg og ler av alle minnene jeg husker, mye som IKKE trengs og skrives ned her!!=D *LOL*
Savner mye av tiden vi bodde sammen, vi hadde det jo egentlig bra?
eller hva syns du etter omstendighetene?
Jeg har så mye jeg kunne skrevet, men da hadde jeg aldri blitt ferdig ;D
Du er min Bestevenn uansett hva, og jeg kommer EVIG til og være gla i deg!!<33

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bra feberen gikk over fort da :)

Mwaha, så søtt, *rottegodteri* :D!

Klem ^^

*Lis* sa...

sverigetur er artig!! kos deg :D

rottegodteri var et artig ord xD

*klemme gojenta*

Amelia sa...

Stearinlys er livsviktig! Wall-E er søt! Step up 2 (the streets - eller noe sånn) er dødsbraaa!
Håper du får en fin tur til sverige imorra og får handla masse nyttig og unyttig (?)
Blir fortsatt like glad av videoblogginga di altså.. Det er så godt :D Så du må baaare fortsette med det :D
Klem <3<3<3

stinevt sa...

Stearinlys er superkos :) Også får du ha en god tur til Sverige i morra :) Stor klem<3

Nedia sa...

hvis du skal til molde, så må du jo stoppe sånn at jeg kan få si hei til deg også da!

Siv Helene sa...

Det er et godt tegn at hun gråt da du gikk - for da vet du hvertfall at hun er glad i dag <3 Som regel er gråtingen voer innem 5 min etter at vi har gått hehe.. noe som ikke er så koselig og huske på * at vi blir fort glemt * heeh <3