3.2.09

~3~

I dag var jeg så sinnsykt trøtt når jeg sto opp, men fikk meg pp og jåla meg tusla til bussen og dro til behandling =p
Jeg var like trøtt da, så sovna i stolen sia jeg hadde "ene rommet" i dag..litt flaut men..
så tusla jeg opp til bussen, hvor det var ei drittkjerring av en busssjåfør som råkjørte.. og jeg tok skolebussen, med alle barneskole barna.. dem datt faktisk på gulvet flere ganger når a bremsa =p
så tuta hu på biler når hu kjørte på rødt lys!

Nå har jeg nettopp kommet inn døra etter en LANG tur :D
Lars, primærenmin hadde med hunden sin i dag igjen!!<3
Så vi gikk i en time og 26 min nøyaktig :D
Jeg føler meg sprek!! *u* xD
Jeg og trening eller bevegelse er ikke helt på grep serru =p
Men med hund får jeg plutselig "superkondis" ;D *lol*
Her er et bilde fra forrje tirsdag da Tilla var her <3 Dagens hilsen går til Heidi miih<3
Hu har fått seg blogg, sjekk den ut :D
http://heidibergland.blogspot.com/

jeg elsker deg!!<3
(ps.musikken i videoen er dårlig, men har minner av dem!!)

12 kommentarer:

Liljen sa...

Aaaw, du er ubersøt da!! Skal si det var tomt kjøleskap ja!! o_O Hadde jeg ikke bodd hos mammaog pappa hadde nok mitt kjøleskap vært like tomt.. Du burde tømme ut den melka.. *fnis*

Kathrine sa...

HAHAHAHAHAH!!! søtaste kjøleskapet ever :p vårt e heilt stappa fullt, og me ha sånnt kjøleskap du kan gå inn i Oo såå da kan du tenka deg!
seie det igjen; du e oversøt, snuppa! God natt!! <3

Og ta i mot råd fra vår kjære venn Liljen, tøm melka ut ;p

Kathrine sa...

HAHAHAHAHAH!!! søtaste kjøleskapet ever :p vårt e heilt stappa fullt, og me ha sånnt kjøleskap du kan gå inn i Oo såå da kan du tenka deg!
seie det igjen; du e oversøt, snuppa! God natt!! <3

Og ta i mot råd fra vår kjære venn Liljen, tøm melka ut ;p

Swampoline sa...

haha.. egg er jo rart da.. det kommer ut av rompa til høna liksom *haha*
flink du va idag ! :D

lenge leve overtrett humor..
*ler enda av egget*

Heidi B sa...

tusen takk vennen min<3 ble helt rørt<3

ubeskrivelig gla i deg<3

*Lis* sa...

søøøta :D
du fikk meg til å smile :D:D hehe =D

herlig stemme og søt du er!!

men, kast den melka ja! :p

Siv Helene sa...

Aww søøt hund hehe :) Sprek du er ! <3

Eline sa...

Fnis ^^ Jeg syntes eggene var skumle jeg :P Men så har jeg jo fobi mot egg da :P *ler* Rart hvordan melk alltid går ut på dato før man bruker den opp. Tror vi som regel alltid har en utgått melk stående i kjøleskapet :P

Du er nydelig du :)
*glaaaadi*

Sanne sa...

Du er så søt!:) Hihi... Tror du burde helle ut melken ja:p

R sa...

Du hadde en fantastisk søt stemme! Og jeg liker at bloggere bruker videoblogger innimellom. Selv tør jeg ikke :)
Jeg tror jeg skal satse på å lese bloggen din, for den virker spennende :) Ha en fin dag!

Apriljente sa...

hihi, melk er mindre godt når det har gått ut på dato x)

obsession sa...

haha, det var et tomt kjøleskap. jeg har mer ting i mitt eget kjøleskap som jeg har på rommet :o


melk er ekkel selvom den ikke er gått ut på dato.. o_0