28.2.09

~28~


Så i dag har jeg & Stefar vært i Strømstad og smulgla alkohol for min onkel =p
Jeg er i rimlig dårlig form kan man si!! xD
sitter med munnen åpen fordi jeg ikke får luft gjennom nesa!! *LOL* xD

Og nå i kveld..

Så det så.. ;D
Dagens hilsen går til :Fordi hun har det innmari tøft nå ='/ J
eg tenker masse på deg Stine vennen!!<3
Håper det går den riktige veien og at du får behandling som varer denne gangen,
Du er så verdifull og betyr sykt masse for veldig MANGE =)
Gleder meg til du blir friskere så vi kan møtes over en kaffe :D
Savner deg lille <3

8 kommentarer:

Siv Helene sa...

Harry tur til Strømsatd er morro <3 :)

Linn Jeanette sa...

God bedring vennen<3

Kitiinee sa...

Håper du blir frisk snart da! <3
*Klemme*

*Lis* sa...

Hørte du var tett.. :S God bedring, fortsatt :)

stinevt sa...

God bedring, søta <3

*Lis* sa...

Håper du føler deg bedre idag <3

Anonym sa...

Uff, håper virkelig at du blir frisk så fort som mulig!

Klem <3

^_^

Liljen sa...

God bedring vennen min!!!

Og sorry at jeg ikke svarte på sms i natt, eller når det var.. Jeg gikk tom for strøm på telefonen, så den har vært avslått nesten helt til jeg kom hjem i ettermiddag.

Men jeg er glad i deg å!! <3