5.2.09

~5~

I dag har jeg gjort det jeg sier på videobloggen!

Skal jeg fortsette og videoblogge må dere stille meg spørsmål,
Om alt mulig, jeg svarer på ALT ;O
Det er jo mye og spørre om igrunn, sann som Elliande, hu spurte jo om hva det rareste jeg hadde i kjøleskapet!
Så kom igjen folkens, ASK ME!!!! ;D
Kos dere videre i kveld søtinger <3
Dagens hilsen går til :Fordi jeg er så gla i deg!!<3
Gratulerer med beboer i Norges hovedstad :D
Er så gla du bor nærmere meg!! ;D Gleder meg sykt til dagen vi møtes vennen, du er så herlig, og du betyr mer for meg en du aner!!<3<3<3

13 kommentarer:

Apriljente sa...

*altfor trøtt, og tom for ord*

Jeg er kjempe gla i deg <3333

R sa...

Jeg kan stille et spørsmål til videobloggen! :D
Hvilken type sjampo bruker du, og hva er favoritten? (Kanskje litt kjedelig spørsmål, men jeg liker å vite det faktisk ^^) Min personlige favoritt er den rosa Herbal sjampoen :)

obsession sa...

du må si hvordan "de gales hus" er, har så lyst til å se den, men vet ikke om jeg vil kjøpe den :o

Siv Helene sa...

Jeg har et spørsmål til deg <3

* Hvordan har du det nå ? Akkuratt nå når du leser dette spørsmålet ?

* Hva var det første du tenkte på i dag morres da du stod opp ?

* Jeg er glad i deg !

Liljen sa...

Føler det på samme måte, ang bloggen. Gleder meg til å inne å lese på bloggene til andre og kommentarene jeg har fått og sånn. Jeg er blitt veldig glad i bloggen min, og ikke minst alle bloggvennene mine!! <3

Hva het filmene du hadde fått? Si du elsker meg? Disturbia? De gales hus? og Love? eller noe?? *suger til meg all info om filmer* Har sett De gales hus da, den var bra, så gled deg. Men pass på så du ikke er veldig emosjonell før du ser den, den kan være litt triggende om du er i dårlig humør.. :/

Hmm, har ingen spørsmål egentlig.. Må tenke litt på det.. :)

*stoooor klem*

Swampoline sa...

haha du er Ikke alene om dårlig samvittighet for masse godter ^^

aaww.. så hærlig en hilsen<3
tusen takk pia<3

vi skal massemøtes!!<3

et spørsmåål..
*tenker et rart et*
hva er det RARESTE men morsomste du har opplevd?

masseglad i

A m e l i a sa...

Og igjen.. JEG BLIR SÅ GLAD AV VIDEOBLOGGEN DIN :D
Høydepunktet hver dag nå !! :)
Hmm.. spm.. Åssen sengetøy har du ? Farger, sateng, krepp osv :P
Og beste boka du har lest ? :)

Blomst sa...

ARtig med videoblogg, du er søt:D

Hmm, spørsmål.
Hvis du skulle få ET ønske oppfylt, hva hadde ønske vært?

Klem

LisaLilleseth sa...

Så fint at du har begynt med videoblogg:)
Jeg har et spm.: Hva er det styggeste du har i klesskapet ditt??
Hi hi

Linn Jeanette sa...

Videobloggen din er bare uberbra!!
Hmmm.. Et sørsmål, skal vi se... Hva vil du helst gjøre i helga?
Jeg skal jobbe 2 nattevakter, så helga mi blir ikke så spennende akkuart...
God helg!
Mange klemmer<3

Apriljente sa...

Sprøsmål:
-Når bruker du å stå opp om morgenen?
-Hvilke tv-serier følger du med på?
-Hva er din naturlige hårfarge?

Klem<33

Kitiinee sa...

Du er så søt ^^
Nå ble jeg glad! :) Du gjør meg glad! ^^
Jeg sier L på samme måte som deg ^^ Selv om jeg er fra Vestfold :P Tihi! Håper du får en god dag/kveld! :)

Spm; Hva er favoritt fargen din, og hvorfor? :)

*KlemmePåå* <3

Eline sa...

Nydelige du ^^

Er så tom i hodet så greier ikke komme på noen spørsmål i dag :P