20.2.09

~20~

UTFORDRET AV THI <3
Rules: Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts, habits, or goals about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tagged you, it's because I want to know more about you.

1. Jeg er mørkeredd!
2. Jeg har vært innlagt i 3 år & 7 1/2 mnd uten hjemmeopphold!
3. Jeg dansa freestyle disco jazz før!
4. Jeg har spilt i korps i et halv år før jeg gikk lei!
5. Jeg gikk i speideren!
6. Jeg gikk på søndagskole pga pappan til barndomsvenninda var sann derre klokkemann i kirken!
7. Jeg hater stefaren min og har hata han siden han kom inn i livet mitt når jeg var 7år!
8. Jeg mobba andre for og få "respekt"!
9. Jeg elsker emo/scene hår og klestil!
10. Jeg elsker dyr av hele mitt hjerte!
11. Jeg hater og trene mer en noe annet i hele universet!
12. Jeg var alenebarn til jeg var 14år og brått kom det en til når jeg var 18år!
13. Jeg lever fordi mitt største forbilde som er Sofia Åkerman ga meg håp her i livet!<3
14. Jeg elsker og se film og tenne stearinslys!
15. Jeg kommer aldri til og klare og være intim med et menneske noen gang igjen!
16. Jeg hater og være "voksen"!
17. Jeg har ingen kunst, malerier eller tegninger i leiligheten, bare bilder av venner og familie som pynt som gjør det fint og personlig!
18. Jeg elsker pircinger!
19. Jeg er mega flink til og omublere og pynte i leiligheter og hus, interiør generelt!
20. Jeg leser ikke anonyme blogger som jeg ikke veit hvem er fordi jeg ikke klarer stole på noen jeg ikke har aning om hvem dem er!
21. Jeg er redd hvordan livet endrer seg når Lizzi dør!
22. Jeg gleder meg mer en masse annet til og bloggtreffet i sommer!
23. Jeg digger fjortisfilmer!
24. Jeg trøstespiser og spyr det opp!
25. Jeg skal aldri ha barn, og presse en unge ut av PIIIIIP er noe jeg aldri vil oppleve!
-Jeg tagger :
Heidi, Therese, Jenny, Mette, Kristel, Lise, Maria, Line, Martine, Annika, Mia, Lisa, Carrion, Kine, Marthe, Stine, Carina, Karina, Kathrine, Kristine, Maria 2, Lisbeht, Stine Manea, Anne-Helene & Camilla Desire :)


I dag har jeg vært i behandling,
Måka snø, den møkka snøen som jeg er mad lei av!!! =(
Handla mat venta på familien som kom hjem :) <3
Skal se wild child etter dette er postet =p

Håper dere har hatt en fin dag <3
Dagen hilsen går til :Fordi jeg er så glad for at jeg har deg som venn!!<3
Skulle jeg skrevet alt det jeg synes om deg hadde jeg aldri blitt ferdig =p
noen sitater og diverse som passer til mitt vennskap til deg :
*Venner som dyrker godhet,
skaper kjærlighet..
Kjærlighet er det eneste som vokser når det sløses med..
De beste & vakreste ting i verden kan ikke ses eller røres,
men føles i hjerte..
Og ditt vennskap er som en rose som blomstrer i mitt hjerte!!<3
*En venn er en som forstår din fortid,
har tro på din fremtid & aksepterer deg for den du er i dag!
Og der har vi deg igjen^^<3
Jeg klarer virkelig ikke forklare hvor mye du betyr for meg,
du er noen av dem vakreste og beste personene jeg kjenner!!
Du er en perfekt venn og jeg kommer til og være evig gla i deg!!<3

8 kommentarer:

A m e l i a sa...

Den snøen kan forsvinne nååååå ! Det blir litt for mye av det "gode" :P
Må ikke føle deg dum :D Er sååå koselig med den videoblogginga di :D Blir alltid like glad og får et oppløft i hverdagen av den :D

Klem ^^,

Swampoline sa...

du er så søøt!
klemmer<3

stinevt sa...

enig, du er super søt :D Men snø er jo super koslig da! Bare synd det er så kaldt!
Stor klem<3

*Lis* sa...

SØTA!!! <3 *klemmeflat*

Linn Jeanette sa...

Jeg vil å ha vår!! Ikke mer snø nå!! Kan jo bli deppa av minddre...
Synes ikke videoblogginga de var pinlig jeg!! Så kos å ha den å se fram til hver kveld!!
Glad i deg, har jeg blitt<3<3<3

Blomst sa...

sv:
Jeg bruker nok www.liltulle.blogspot.com oftere enn den andre. Den andre er nok bare de dypeste og mørkeste tankene mine.. men du kan nok bare følge på den jeg skrev ned :) Er ikke no problem ;) hihi

Håper du får en fin lørdag <3

Kæpte'n Martine ARR sa...

jeg er så utrulig lei den snø'n nå !
Leste i VG i dag faktisk at en snøhau i ett boligfelt ikke vil smelte før i september! Fy faen snakk om at da er det mye snø!:s
Det er da vel ikke pinlig? syntes det er kjempe korselig jeg :D
Blir så glad av og høre stemmen din og se deg. Håper vi får til en helg snart:) <3

Liljen sa...

Så rørt at jeg ikke vet hva jeg skal si..:´)

Leste dette tidligere, men fikk ikke kommentert - og da trilla tårene og jeg gråt. Du er så sinnsykt god Caroline mii <3

Helt utrolig ubeskrivelig glad i deg