13.2.09

~13~

I dag kom bussen 20 min for sent, så var 25 min for sen til og møte Kim =S
Så titta vi på utplukka filmer, men seff var det jo 39,- pr stk!!!:((
Så det ble bare 5 filmer istedet for 20 ;D men det var jo billig likavel da =p
Så gikk vi til Kim og så en film han kjøpte!!<3<3<3
*If only* het den, og den må ses <33 den var fin, trist, morsom, alt på en gang :D
NYDELIG FILM!!!!!!!<3<3<3<3<3

Så satt jeg på med mamma og dem hjem igjen, spiste middag oppe hos dem og som vanlig endte dagen her ;D
I kveld vil jeg se en film men vet ikke hvem enda =p
Kos dere søtinger <3
Dagens hilsen går til :
Som er en fantastisk jente rett gjennom,
Dem som ikke har blitt gla i henne, er dem som aldri har lært henne og kjenne!!<3
Thea er en solstråle som er god og ha på mørke dager,
du er så flink med ord og utrykke deg gjennom maling/tegning av bilder!!:)
Du bryr deg om alle og alle som skjenner deg bryr seg om deg <3<3<3
Hadde ønska jeg bodde nærmere deg, da hadde du nok sett meg ofte ;D
Tihi, Thea er verdt og bli kjent med, nydelig jente innenpå og utenpå!!<3
*LoveYouBby*<33

7 kommentarer:

Linn Jeanette sa...

God du<3

<3thezzelura<3 sa...

den siste revejakta er kjempemorsom!!!hihi...litt sær men... hihi:Pvoi voi

*Lis* sa...

Så fin du var på håret idag <3

Enig i at If only er en nydelig film! HAr ikke sett noen av dem andre da..

God helg, vennen!

Kathrine sa...

Vil berre sei god helg til deg eg, vennen! Må snart laga den bloggen vår :) men må venta litt da, hvis eg skal klara å laga den positiv.

Loveyou sweety!

- btw, Thea er såå skjønn!

Liljen sa...

God helg piia miii <3

lineffs sa...

du er så heeerlig!
god helg, søta !! :) <3

lineffs sa...

du er så heeerlig!
god helg, søta !! :) <3