21.2.09

~21~

Utfordring.. :)

Jeg har tatt imot en utfordring fra Camilla Desire!

Reglene: Man skal svare så ærlig som mulig på spørsmålene, og helst sende link om blogginnlegget til den som utfordret deg.
Du skal også utfordre ên eller flere til å ta testen.

1. Hvem er ditt største forbilde?
Sofia Åkerman, fordi hun ga meg håp og lysst til og leve gjennom foredraget jeg var på med henne hvor hun snakket om boken sin : Sebrapiken :)

2. Hva heter den beste skrekkfilmen du har sett?
The ring filmene, syns dem er helt jævlige!! xD

3. Hva tenker du på om du ser på maleriet "Skrik" av E. Munch?
At det skriker? aner ikke =p

4. Hvilken er din favorittbok?
Sebrapiken og Christiane F!

5. Hva er det du har aller mest lyst til å kjøpe deg akkurat nå?
Nye puter, gardiner, pledd og pynteting til leiligheten!=)

6. Kan du sitere en bibelvers?
Heheh.. tror nok ikke det nei =p

7. Hva gleder du deg mest til i nær framtid?
Og dra til Valderøya i hele sommerferien og dra på Molde besøk til Heidi miih!!<3

8. Si noe om den personen som utfordrett deg:
Herlig jente, bloggen hennes må man lese vær dag! :)

9. Si noe om deg selv:
Jeg er en rar person..

10. Hvilken superkraft ville du helst hadd?
Stille tiden bak over og fram over =)

11. Hva slags håndtverk er du best i (tegne, strikke.......etc)?
Sy om klær, lage vesker, interiør og lage kort og div! :p

12. Si et veldig smart ordtak/visdomsord:
Fake a smile for vær dag som går, da skal du se hvor jævli vondt i kjeften du får!! xD

13. Hva irriterer deg aller mest?
Overdrevne komediefilmer, barneleke lyder, at fler snakker til meg samtidelig og smatting!

14. Hvilken norrøn Gud mener du at du ligner mest på?
Aner ikke om noen norrøn gud =S fulgte nemlig aldri med på skolen..

Jeg utfordrer : INA, 123 & Jenny IGJEN ;D


Ute =S snakker lavt og ser rar ut for jeg var redd naboene skulle høre meg =p *kniiiis* xD

I kveld :O

Nå har jeg nettopp vært oppe og spist, og når jeg skulle ned igjen hadde fotspora mine snødd igjen alerede =S
Kaldt er det å, blåser og snør samtidelig.. verste jeg veit tror jeg =p
Jeg har bestemt meg for og lage en film blogg nemlig og skrive om alle filmene jeg har :O det blir jobb gitt, men hakke no bedre og gjøre så =p
Kos dere videre i kveld, hva skal dere denne lørdagen??

Dagens hilsen går til :Som virker som ei real jente jeg håper på og bli mer kjent med =)
Liker bloggen div vakre og ønsker deg det beste,
Kjenner deg jo litt gjennom grupper på nettby og syns du er ei sterk jente med et stort hjerte med masse omsorg for andre!!<3
Så jeg håper virkelig og bli bedre kjent med deg søta =D

13 kommentarer:

Kitiinee sa...

Jeg syntes det er så utrolig koselig at du driver med videoblogging :)

Mye snø her også! Jeg å er driiiiit lei den snøen -.-'

*KlemmePå* <3

Swampoline sa...

så søøt da<3

stinevt sa...

jeg syntes også det er bra med den videoblogginga. Jeg blir så glad av å se på søte deg :)

stinevt sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linn Jeanette sa...

Som sagt blir jeg så glad hver gang jeg ser videoblogginga de!!

hmm ... hva jeg gjjør denna lørdagskvelden... Jeg kom på at det er fastelaven i morra, så jeg baker boller. Siden jeg jobber kvelden i morra, bør bollene være ferdig før jeg skal på jobb... Så for sikkerhetskyld baker jeg de i dag...
<3

Carrion sa...

Har snødd mye her også - til tross for at jeg faktisk er glad i vinteren, så syns jeg det er nok med snø ute nå O.o

Har du mange filmer? :D

Linn Cha sa...

SNØ:O overalt:O
La til bloggen din sånn at jeg kan følge den.
Så fancy med vidioblogging smart:D
det er søt da at du lager dagen hilsen, det er koselig da:).
klem fra Linncha

Linn Cha sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linn Cha sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Liljen sa...

En del snø her også ja, helt håpløst. Men i går regna det da.. Tidligere i uka var det minusgrader og regn, som gjorde at det var sykt mye is over alt! Trærne bare hang!! Eller LÅ nesten nede..o_O
Dette gjorde også snøen hard, noe jeg merket da jeg vasset i snøen på plena i barlegger i natt - det var ikke lurt ..;P

Fikk lyst på røyk nå;D
hvilket merke røyker du??:p

*Lis* sa...

Hehe, tente en marlboro når jeg så du røykte :P HEhe.. Så skjønn du er <3

Ja, lei snø jeg å!

Nedia sa...

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh søte deg
såg først hilsenen til meg nå
du er så søt
tusen takk for at jeg får kjenne deg
du er jo bare så søt og snill

klem klem

Caroline sa...

Kristel :
røyker billig røyk fra svergie,
LD-blå ;D

Anne Helene :
Awww <3
Jeg som er heldig som får bli kjent med deg da!! =D
Klem <33