15.2.09

~15~

Drittdag, er så sur.. la meg halv 7 til morran i dag =((
Glamte og ta pillene mine i går og det ødelegger meg helt,
hater at noen jævla dritt piller skal styre hvordan formen min er..
Jeg vil bare leve pillfri, men med dette humøret kan jeg glemme det!!!


Dagens hilsen går til :Som vi fleste her kjenner <3
Gud for ei herlig jente og fy faen så pen!!!^^ :)
Du veit hva jeg syns om deg og hvor gla jeg er i deg vennen!!<33
Håper på og få møtes en dag i fremtiden!
Ble så glad når jeg leset du har hatt en fin helg :D
det fortjente du søta!! :D Gla i du!!<3<3<3

8 kommentarer:

*Lis* sa...

Håper du snart føler deg bedre pene vennen min <3<3

stinevt sa...

Må bare si at du er så sinnsykt søt :D
Også håper jeg at du snart føler deg bedre igjen, vennen.
Klem <3

Swampoline sa...

du og Lizzi er så søte<3
*genialidee- derekan komme hiiit*^^
masseklemmer

Linn Jeanette sa...

Sender over menge klemmer<3
Håper du snart får det litt bedre igjen.. Uff, ikke no særlig å ikke få sove og måtte være avhengig av piller for at formen skal være bra.. Kjenner meg så godt igjen..
Tar jeg ikke ant.dep. mine, så kan jeg sitte hele dagen å bare grine av alt og ingen ting...

Du er så nydelig Caroline<3
Du fortjener det beste!!

Liljen sa...

Aaaaw, gjør meg vondt å se at du har det sånn :( Vil bare komme til deg å gi deg en lang og varm og GOD klem, og si at alt kommer til å gå bra!

Jeg er blitt utrolig glad i deg Caroline, du må være en av de skjønneste jeg vet om!!! <3

Siv Helene sa...

Dere er såå søte begge to <3 Glad i <3

Eline sa...

Tusen takk for hilsen :) Blir varm helt inni sjela!

Trist at dagen din ikke var noe særlig. Dumt når piller skal ha så stor innvirkning på formen. Håper du får en bedre dag i dag. Glad i deg! *Koseklemme*

PS! Lizzi er jo bare så innmari nussbar da ^^

Anonym sa...

Hei! Har lest bloggen din og du virker som en tøff jente! Kjempe søt videoblogging da!! Og jeg lurer på hvorfor du går i behandling? Og cellegift? Har du kreft?

Du sa det var bare å stille spørsmål. Håper ikke jeg sa noe galt nå.

Hilsen Marie.