9.2.09

~8~

Morsdagkortet jeg lagde til mamma med bilde av meg og mamma utenpå og bilde av katta inni kortet og pynta med små tråer og perler, ble fornøyd :)I dag var det morsdag da.. Hele familien var oppe hos farmor som vanlig og feiret dagen med mødre på alle kanter ;D
Det var mildt sagt et eneste MAS med alle ungene og voksene som diskyterer hver ting det går an og diskutere om!!! xD

Og i kveld filmet jeg dette :

Denne filmet jeg nå etter all hjelpen jeg fikk av Kristel til og omforme bloggen :D
Ble den ikke fin??? :D
Og en hilsen til Kathrine som ringte meg i fylla i går da,
Og folkens, er det noen som skal begynne videoblogge,
da er det faen meg KATHRINE!!!!!!!!!!!! :D
Hvem er enig???????<3<3<3
Håper dere alle har hatt en fin helg,
Klem til alle <3

10 kommentarer:

Kæpte'n Martine ARR sa...

aww, morsdager og farsdagaer kan bli litt slitsome til tider^^
men ey ja, taha Katrhine har verdens søteste nydeligste stemme<3 Den er bare så utrulig herlig^^
Men ja, hvordan fikk du dere til sånn tre remse tinger som du heller ikke huska navna på??:O
*lekkert* :]

Håper du får en fin uke <3
glad i deg søta<3^ ^

silent_tears sa...

du er jo bare så skjønn da :) kjempe trivelig denne videoblogginga di :)
ønsker deg en fin uke =)

*klems*

A m e l i a sa...

Det er såå koselig å følge bloggen din :) Blir seriøst KJEMPE glad når jeg ser du har lagt ut nytt innlegg :D
Håper denne uka blir bra !! :)
Klem

En lykkelig men sliten mamma sa...

Videoblogging er gøy :D Fint morsdagskort du har laget. ! :D:D::D:D:D:D:D

Liljen sa...

Aaaaw, du sa navnet mitt riktig!!! :D:D:D <3<3<3

Enig i at Kathrine må videoblogge, hun har knallsøt stemme og dialekt!! :D

Ser ut som det var litt kaos med sånn familieselskap. Noen ganger erjeg glad i sånne sammenkomster, noen ganger ikke -det blir for mye folk.. :S

Håper du får en fin dag, søteste Caroline <3

Liljen sa...

Martine - 3 kolonner ;)
Man må redigere html-koden, om du skjønner litt html fra før, så ta en titt på denne linken:


3 kolonner-link


Og hvis du ikke skjønner bæra av det, så kontakt meg gjerne på mail eller msn, så kan jeg hjelpe deg - om du vil - liljen7@live.no ;)

Linn Jeanette sa...

Så fint morsdagskort du hadde laget!! Heldige mamma`n din.

klemmer<3

Eline sa...

Du er flink til å lage kort :)
Bloggen ble knallfin ^^

Kathrine sa...

:$ eg og min ringing på fylla altsåå ;-p veit ikkje om eg tør å videoblogga eg oO men du er så søt Caroline!! :D:D familieselskap = stress :P

*Lis* sa...

Du er kjempe søt! Smiler når jeg ser deg ^^
fint kort =D
*knusekos*