25.2.09

~25~

I dag våknet jeg først av en sinnsyk irriterenes pipelyd..
Så ringte mamma og jeg sa : jeg sover..
Mamma : skal bare spør om no..
Jeg : HVEM DEL AV JEG SOVER HØRTE DU IKKE???????
Mamma : åååååh!!!! blabla et eller annet.. Jeg la på..
Så plutselig begynte pipelyden igjen!!!=( det var strømmen som var gått og kjøleskapet som måtte stilles tempraturen på nytt..
Jeg gjorde det i halvsøvne, gikk og la meg og sovna fort men våkna enda fortere av dørklokka!!!!! =((
Hjemmesykepleien kom inn..
Hun : ja, så var det humiran etter hun hadde gitt meg morgendosa..
Jeg : JAMMEN FOR FAEN, FOR ET HELVETES MAS!!!!!!!!!!!
Hun : Nejvel, da skriver jeg du ikke villa ha den!!!
Jeg : viste fingern og sa at hu kunne dra til helvete...=S
Stakkar kjerring, hu visste jo ikke for en kaotisk morgen for ekstrem morgengretten meg =p Off, blir flau vettu =S
..Men jeg har alltid vært morgengretten og det rett og slett klikker for meg når det blir for mye mas på morgenkvisten med nyåpna øyer, trøtt som faen....
Jepp, føler meg litt sann slem...

Så da er det bekrefta, jeg er syk IGJEN!!!! =((
er så pottetett i nesa og håven i halsen og tappet for energi..
Så kroppen lurte meg nok i går gitt =/
..jeg som var så fornøyd..
Proppfull av vann etter cellegifta i går er jeg også!!!
"denne dagen kunne ikke blitt bedre" ..."he he he"..
I kveld skal jeg skru av pc'n før hotel cæsar og se på tv Norge hele kvelden før jeg stuper til sengs =)
Lizzi elsker meg og viser sin fornøyelse av rottegodteriet jeg kjøpte i går, men og dele med meg i natt..
Jeg kjente noe rart i pysjen oppi halsen og tenkte hva faen og fikk litt små panikk.. Men det var "bare" rottemat xD
så jeg tror hu har gått inn og ut av buret og lagt det i halsen min for og dele med meg =p hahah..
Lizzi er helt herlig <3
Film fra jeg passa lillesøster!! xD *LOL*
Hun sier : bleia til mamma!!!! xD
bleia er da altså bindpakka hennes...HAHAHAH!!!!!!!!!!

Så jævli bra!! xD Jeg hadde det ganske morro igrunn, vi kasta ball og hu satt masse spenner i håret mitt og sa jeg ble fin =)
...det ble egentlig ikke så fint men... xD
Jeg har bestemt meg for at 1 Mars så skal jeg bare videoblogge en gang i uka,
Litt slitsomt til tider og føler meg litt uvel fordi jeg ser ut som søppel til tider når jeg ikke gidder ordne meg!! xD
Så får jeg heller vurdere åssen det videre om jeg skal begynne vær dag neste måned der etter! ;D

10 kommentarer:

Swampoline sa...

ntaw søteste du<3

jeg har henta rottebebisene i dag..

Siv Helene sa...

Det er kjipt med stress om morran :/ <3

Linn Jeanette sa...

Du ser aldri ut som søppel!! (men hva en føler seg som er noe annet)
Selvfølgelig kan du bli med å gå tur med hundene!! Hadde vært så hyggelig!! Må få det til en dag det erfint vær ute:)

åååå.. kommer til å savne å se ditt vakre ansikt i videobloggen din hver dag, men jeg forstår at det er slitsomt... Jeg synes du er supertøff som tørr det! Det gjør ikke jeg;S

Glad i deg jeg blitt<3

Kos deg foran glaneboksen i kveld da<3Det gjør jeg å...

liseliten sa...

Hehe du er nå søt og :) MEN - ingenting er verre enn mas når man er stuptrøtt og vil sove!!

*Lis* sa...

Så du hadde endel vann i hendene ja.. søteste søsteren du har da! OG du er nydelig som alltid. *Klemme*

stinevt sa...

Blir litt dumt om du bare skal videoblogge 1 gang i uka, siden du gjør meg alltid i bedre humør selv på veldig dårligdager. Men skjønner deg, det sikkert slitsomt over tid å gjøre det hver dag.
stor klem <3

Kathrine sa...

har samma skjorta <3 <3
love you vennen. søt uansett du.

Kæpte'n Martine ARR sa...

Mamma bleie:D aww gud så nydelig<3
Har så lyst på en litta sånn ei tulle der gitt<3
Håper du blir bedre fort<3 Så god bedring! Og sorry at ikke jeg la ut videobloggen min tidligere slik at du kunne skrudd av pc'n når du skulle :3 haha ^^
Kjempe glad i deg <33
KüssKüss;*

Liljen sa...

Så utrolig søøøøt hun er!!! ^^,

lineffs sa...

hihi jeg må le litt :) du er jo så søt!
jeg også er SINNSYKT morgengretten. det er helt villt :P