24.2.09

~24~

Først: Masse glede til Jenny og lykke til med Rottene i morgen =D
Gleder meg til bilde vennen,
du har med og sende med en gang dem er hjemme!!! ;D
Love you sweetie <33
Og et lite lykke i minnet mitt i samme slengen :'D <33

Orker ikke skrive mer men hadde en fin tur til Svergie,
bare veldig, veldig sliten nå..
så tar kvelden med tv titting og null pc ;)


Dagens hilsen går til :Fordi denne jenta er ei jeg er blitt innmari gla i :') <33
Hun er en av dem sterkeste jeg kjenner, hun er tross alt bare 14år og har vært gjennom alt for mye allerede!!<33
Maria miih, du er sterk og jeg veit du vil klare deg og motstå "fristelsene" du har, tro på deg selv vennen!!<33
Jeg har så stor tro på deg og du er bare ei helt herlig jente og du aner virkelig ikke hvor mye jeg tenker på deg og ikke minst bryr meg,
Håper du veit du kan komme til om det er noe, nå som helst og jeg vil alltid være her for deg, ALDRI glem det kjære!!!!<33

10 kommentarer:

stinevt sa...

Bra at du koste deg i sverige :)
Ha en fin kveld videre vennen. klem<3

Kæpte'n Martine ARR sa...

Så flink du var :D *stolt*
Ble glad når du koste deg^^
så ja jeg får vel kanskje fortsette, men herre gud så flaut :o :3
Så får du spare i vei og si i fra når du vil reise igjenn :D

ææææ når jeg flytter ut skal jeg så ha rotte igjenn<3 de er så nydelige^^ åsså pinnedyr :3 Lizzi er sykt skjønn, hils hun fra meg^^

Så håper jeg dere får en fin natt videre :] Sove godt og drøm søtt skjønna å Lizzi<33

Heidi B sa...

så utrolig søtt bilde:D<3

*Lis* sa...

Fint du koste deg :D
Herlig bilde ^^
Masse tanker og klemmer til deg jenta mi <3

Swampoline sa...

ntåmmiin søta da<3

Swampoline sa...

ntåmmiin søta da<3

Eline sa...

Bra at du koste deg ja :) Du fortjener alle gode dagene i verden synes jeg :)

Linn Jeanette sa...

Så fint du hadde en fin harrytur!!
Tenker på deg vennen<3
Blitt så glad i deg jeg<3

Liljen sa...

<3 <3

Apriljente sa...

<33
Tusen takk for nyderlig hilsen vennen (:
Kjenner at jeg ble så rørt at jeg sitter med tårer i øynene..

Gla i deg <3