4.2.09

~4~

I dag sto jeg opp var pottetett i nesa og ape i kroppen av cellegifta fra i går kveld=/ Så lagde jeg meg te, kakao, mer te.. Sotti på pc'n og sett tv!
En kjedelig dag med andre ord =p
Ville IKKE videoblogge i dag.. men jeg gjorde det ;O

Nå venter jeg på hotel cæsar, gossip girl, ugly betty, CSI og skal se en film!
Så skal jeg sove, gleder meg!!<3
Syns så synd på meg selv nå som jeg er nermenst dausjuk!!
*kniiiiis* nejda, er nok ikke i nerheten av så ille ;D
Men det føles litt sann da!! xD (jeg løy) *kniiis*
Kos dere i kveld alle søtinger <3
Dagens hilsen går til :Ei nydelig pike som jeg håper og bli bedre kjent med :)
Du skriver mange fine dikt og tekster på bloggen din for tiden søta!!<3
Jeg liker det, og den listetingen som du la til i går!! ;D
Ønsker deg alt det beste og sender deg gode tanker vennen!<3

12 kommentarer:

Apriljente sa...

Kjempekoselig leilighet du hadde da:)
Ikke koselig å være syk. Håper du blir frisk snart :)
Gla i deg :)

Klem <3

Liljen sa...

Gooood bedring søte vennen!!

Ser kjempekoselig ut hjemme hos deg da! Takk for titten!! :)

Kos deg med tven i kveld. Selv skal jeg se "brothers and sisters". Også har jeg akkurat sett den norske filmen "lønsj" - men jeg skjønte ikke bæra av den filmen.. haha.. xD

Linn Jeanette sa...

God bedring=)
Å være i dårlig form og syk er noe dritt! Det var bare når man gikk på skolen man ville være syk, men da var man aldri syk...
akkuart fått min dose tv titting i dag jeg å... cæsar og gossip girl...

*Godbedringsklem*
<3

Anonym sa...

god bedring snuppa<3 du er nydelig!

Eline sa...

God bedring :) *glad i*

A m e l i a sa...

Så søøøt du er :D Jeg blir skikkelig glad av og se deg ! :) Liker denne videobloggingen..
Og du har en kjempe koselig leilighet :)

Heidi B sa...

lykke til på møtet vennen<3 send meg melding og si hvordan det gikk!<3

Swampoline sa...

du vennen, ingen ser freshe ut syke.
men trøst deg med at vi er to sykinger da:P

lykke til idag, går nok bra skal du se,
klemmer<3

Siv Helene sa...

Så søøt leilighet du har !! Den var kjempe fin <3 Håper du har det bra <3 Glaaai

Cilla sa...

du er så søt<3
jeg håper vi blir bedre kjent.
takk for det. jeg skal legge ut et nytt dikt snart. men jeg må bli ferdig med det.
ønsker deg lykke til og kose deg i kveld<3

obsession sa...

God bedring!! (:

Anonym sa...

cellegift ? hvorfor det ? :o