12.11.09

~Trøtt~

I dag har jeg kjempa for og holde øya åpne og handla på kvelden! xD
Spennende liv? yeah right *LOL* Nå skal jeg se tv og leke med Vanja <3
Dagens hilsen går til :Som jeg er dårlig på & holde kontakten med om dagen,
Men jeg tenker på deg lille venn, skal bli bedre på og kontakte deg!! <3
Malin ble jeg kjennt med på nettby for en tid siden,
herlig jente det her!! <33 Håper det kommer bedre tider for deg snart,
du fortjener så mye og ha det bra, det kan jeg si med hånden på hjertet!
Kjempe gla i deg snuppa, gleder meg til & møte deg!! :D

2 kommentarer:

Laila sa...

det er vanvittig slitsomt når man ikke helt våkner..dagen blir så lang og tung :S

Håper dagen i dag er bedre da hvertfall :)

en laila-klem til deg caro.

<3

Camilla Desiré sa...

trøtt i dag jeg å xD

klemme<3