8.11.09

~Ønskeliste til jul~

1. Digitalt kamera!
2. Minnebrikke til digitalt kamera!
3. DVD spiller!
4. Gavekort fra IKEA!
5. Bed Bug play center (den finner du her & her)!
6. !Marshall Pet Octo-Play Interactive Toy/Blekksprut!
7. Super Pet Ferret Trail Bubble Wave Flex E Fun Nels/Super Thru-Way!
8. Gavekort på Sarpsborg eller Fredrikstad kino!
9. Gavekort til klesbutikker!
10. Bandits m/ Kylling smak & Furo-Tone stor!

I dag har jeg spist middag med familien oppe hos Farmor & Farfar :)
Det var god grønnsaksuppe, også var det jo farsdag, så farfar fikk et kort og farmor et som lykke til i morgen siden hun skal operere i beinet i morgen
Så ble jeg med tante hjem og så tingeling 2 filmen med fettern min =)
Så leka jeg med Vanja og har sett in to the wild, den var fin, men lang!
Jeg satt forresten fint og fredelig og lagde denne lista, brått ble ALT svart..
Lysa bare forsvann, i hele nabolaget, ikke lys i noen vinduer, ingen lyktestolper eller noen ting.. ALT er svart^^ xD
Så da har jeg tent stearinlys over alt for og se noe, det er litt kos <3
Hmmm, 20 min er gått :/ ...er litt mørkeredd...
Stefar kom ned og jeg fikk raserianfall, IKKE fordi han kom men fordi han begynnte og bare flytte alt i boden min ut på badet, jeg sa at det ville jeg gjøre selv!!! Men han fortsatte & jeg klikka!!!!! Er det noe jeg IKKE tåler, så er det folk som roter i tinga mine!!!!!!!!!
JEG BRUKTE 4 JÆVLA TIMER PÅ SYSTEMET DER INNE!!!!!
Helt greit at han måtte inn til pumpa, men hadde JEG fått gjort det selv så hadde det vært helt greit, JEG har laga system av al dritten jeg har der inne, men istedetfor og få flytte det ut selv, etter SYSTEMET, så måtte HAN komme og ødelegge hele dritten, fy faen for en idiot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Og ja, jeg er SYSTEMFRIK og han har INGEN rett til og bare kaste ut alle tinga mine, når JEG KUNNE GJORT DET PÅ 5 MIN SELV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så kom lyset på og han trengte ikke gå inn der likavel, faens idiot!!!!!!

1 kommentar:

Laila sa...

håper du får noe av disse tingene til jul da :)

oooff, slitsomt når andre kommer å ødelegger hele systemet ditt assa..kunne liksom ikke du ha fått gjort det selv!? makan.

<3