30.11.09

~2 år~

Skadefri, det er ganske uvirkelig faktisk! i dag har jeg grått enda mer..
Tror jeg griner fordi jeg ikke helt veit selv hvordan jeg skal reagere + skuffelse som jeg syns er stort, men familen skjønner jo ikke hvorfor jeg ha vært så sur på dem i dag, noe jeg også skjønner^^ xD Men, jeg trodde dem ville huske det, noe som igjen skuffer meg at dem ikke gjorde, i dag har det emojonelle funka!
Jeg er ganske stolt i dag, men også litt redd, sia dette har vært en stor del av meg.. Tante spurte, nå kan du vel si at du ALDRI kommer til og skade deg igjen og da blir jeg irritert, for det er noe jeg ALDRI kan love noen (!!!), en som har kreft kan ikke velge at den aldri kommer tilbake, for det kan alltid skje!
Nei, skriver et innlegg om dette når jeg er klar i hue eller hva jeg skal si..
Dagens hilsen går til :ei nydelig jente som har vært utrolig sterk gjennom sykdommen!! <3
Beundrer deg for motet ditt, selvom jeg veit det ikke har vært lett for deg!
Du er ei herlig jente som jeg har hørt masse fint om (Line & Martine) ;D
Gratulerer med kjæresten forresten :D *hihii* <33

4 kommentarer:

Solveig Irene sa...

Sv: Tro det eller ei, men det føles faktisk en smule godt å vite at jeg ikke er den eneste om det. Jeg ønsker så langt ifra at andre skal falle av skolen, og at andre skal være syke, uansett hva slags syk man er.. men.. Det er bare fint å ikke føle seg så alene om det.
Jeg drømmer om å ta igjen alt det jeg har miste etter hvert. Jeg krysser fingrene for det, for oss begge to!
:] <3

ina sa...

Gratulerer søte deg, med to hele år! Det er like gammelt som min lille gutt er det! :D Flinke du! <3

Jeg har en natt skadefri=/ Faen!

ina sa...

Gratulerer søte deg, med to hele år! Det er like gammelt som min lille gutt er det! :D Flinke du! <3

Jeg har en natt skadefri=/ Faen!

Anonym sa...

syns du er litt selvsentrert akkurat nå Caroline. er ikke alle mennesker som vil gå å tenke på sånt. noe som er stort for deg, er ikke nødvendigvis årets høydepunkt for alle andre =)

tenker ikke på sånt engang jeg. vet jeg har vært skadefri siden august 08, men flere tanker enn det vil jeg ikke kaste bort på noe som er negativ fortid.

som du vet, skal jeg ha min første arrkorreksjon i morgen, og jeg syns det er trist at du ikke klarer å se gleden i at du har holdt deg unna selvskading i to år, fordi hele verden ikke snur seg på hodet av den grunn. jeg er overlykkelig. kan begynne å legge noe gammelt og vondt bak meg, og jeg vil at du skal føle det samme en dag<3

du vet jeg er så utrolig glad i deg<3

h<3