1.12.09

~Røyk-hamstring~

I dag fikk jeg en hyggelig morgen, fikk julekort av Jenny!! :'D
Tusen takk, you made my day sweetie <3I dag har jeg prøvd (les:prøvd) & ordna til jul, men tar resten i mårra :p *stress*
Så har jeg vært i Svergie med miljøarbeidertjeneste + 2 brukere..
På veien tilbake fikk jeg angstanfall, klarte og sjule det..håper jeg!
Lenge siden sist, så det var veldig skremmende, som endte opp med grining IGJEN når jeg kom meg inn.. Er veldig usikker på hva som skjer, det er snart vinter og depresjonen forverrer seg alltid da.. så det er nok bare det.. egentlig så veit jeg virkelig ikke for og være helt ærlig, noe er det og det er IKKE noe bra! Føler ikke for og snakke noe mer om det en det der^^ ;)
Det går nok over snart! ..håper jeg... Og det gjør nok det altså!
Dagens hilsen går til :Fordi jeg ønsker henne lykke til i morgen <3 & gratulerer så masse :')

Ingen kommentarer: