30.12.09

~Lille Nyttårsaften~

i dag var Vanja våken med en gang jeg sto opp og hun var så fornøyd, jeg er sikker på at hun smilte til meg, jeg var ikke morgengretten en gang!! :'DNår hun var ferdig og leke for dagen, så gikk jeg å dusja, sminka og ordna meg *blablabla*
Så satt jeg på med stefar som skulle hente mamma på jobb og kom til kos hos Kim, Marcus var også der :D
Når jeg kom inn tenkte jeg og ta bilde da, men fannt ikke kameraet mitt, fikk nesten totalt panikk, ringte mamma, men hu sa det ikke var i bilden og skulle låse seg inn hos meg og sjekke^^ Når hun ringte opp igjen så hadde hun heldigvis funnet det under bilsetet :'D *PusteLettetUt*
Så fikk ikke tatt bilder der da men^^ xD
Vi fikk kjempe god kyllingsalat, made by Kim Allan ;) <33
Så gikk vi & leide film og så den, husker ikke hva den het *rødme*
Så tok Marcus toget & Farfar var kjempe snill som kom og henta meg <3
i morgen blir det nyttår hos Kim og Ole, gleder meg!! :D

ANG den Lukka Bloggen så har jeg invitert alle og sendt mail til dem jeg lurer på hvem er, så da veit dere det! ;)

3 kommentarer:

Kasine sa...

^^, Aww aww awww...
Blir så glad av å se bilder av deg og vesle Vanja.
Syns liksom dere passer så godt sammen, begge har så fin utstråling! <3

Ønsker dere begge et godt nytt år!!
Stor klem fra meg <3

Laila sa...

ønsker deg og vanja et godt nyttår :)

*klem*

Martine sa...

Aww, så koselig, godt hun fant kameraet ditt :)
<3
Godt nytt år vennen<3 savner deg! Så fort jeg får flyttet nå så skal du få komme på besøk til oss :)