4.12.09

~Effektiv~

I dag har jeg passa småsøskene mine, lillebror kom ikke når han skulle med skolebussen, så jeg gikk for og se etter han, hørte noen gråt ille..
Og stakkar, der satt han utenfor døra hos mamma & trodde ingen var hjemme :'/ Han fallt i armene mine stakkar, da var han redd, men det gikk fort over når vi kom ned til meg, vi så 2 filmer, everyones hero & Monsters vs Aliens :)
Så var Malin innom og tok en røyk, jeg satt på med henne ned til barnehagen for & hente Josefine og Malin var snill & kjørte oss hjem igjen også! :D <33
Så har jeg fått rydda litt, nå er alt klart til og flyttes inn i boden, men det orker jeg ikke i dag, så det tar jeg i morgen =p (fortsatt sykelig sliten!!)
Dagens hilsen går til :Som ble mamma til Damien i dag :D Dette er mld jeg fikk :
Nå har endelig den lille prinsen vår kommet til verden.
Nydelig liten gutt med mye hår på hodet.
4070 gram & 52 cm lang. vi er stolte foreldre og gleder oss til å vise han frem!
Gatulerer til dere alle, gleder meg til bilder!! :'D <3

3 kommentarer:

Camilla Desiré sa...

Stakkar lillebroren din.. :/ skjønner at han ble redd da ja..uff..men godt det gikk over da :)

Miss u, søte <3

Laila sa...

uuuuffa, ikke greit å være liten..men godt du kom å fikk fiksa på det...

klem

Kathrine sa...

<3

åååaeh, grattis til Aminaaa :D Koselig.