21.12.09

~Gaver & gode venner~

i dag var jeg først på sosial trening, hvor jeg kjøpte noe til meg selv får første gang på LENGE (!!!) :D Kjøpte hårfarge, ny bh (som ikke trengte og bli tatt bilde av, hudfarga strømpebukser, gull hårbøyle & gull øredobber :)Så dro jeg hjem og venta på Kristin og Kim.. Venta & ventaaa.. når dem kom dro vi innom rema1000 og der var dem tom for pepperkakedeig :/ Samme var Kiwi! Så vi dro hjem til Kim og fikk servert wok & hvitvin av Ole :D Beste wok'en på jord <33
Så pakka vi opp gavene hverandres, jeg fikk dette av Kristin :Hello kitty sokker (hva passer vel meg bedre en hello kitty??), lipsyl i discokule, lipgloss & øyenskygge & en lommevarmer :D utrolig fint og jeg er KJEMPE FORNØYD!! :D
Av Kim & Ole fikk jeg dette :Jeg fikk TEEEEEEE!!! :D :D :D jeg fikk smake den av dem sist jeg var der og det er den beste jeg noensinne har smakt!! Åååååh, NAMNAM!! <33 Og parefyme som lukter sinnsykt godt!! Tusen takk alle sammen, perfekte gaver!! :') <3
Så begynnte vi med pepperkake baking, og huset var selvfølgelig knust^^ xD Så her limer vi det sammen, noe som tok tid (LER), så her limer vi det sammen :
Det var IKKE lett i og med at det knakk bare vi tok på det, men vi (les ; jeg) fikk det til, til slutt ;D tataaaa..Og det så ille godt ut ..som vi sier i Østfold ;)Når taket var på osv, så bar det hjemover, jeg gikk ned til togstajonen, men det var ingen taxi der, så jeg ringte sentralen og det var selvfølgelig ventetid *HimleMedØya* 25 min satt jeg der og frøs *arg* Ville jo ikke gå opp igjen til Kim og dem, siden Ole var så trøtt og skulle legge seg når jeg gikk ut^^ xD
Når jeg kom hjem var det en fornøyd liten ilder som ville ut :D <33
Dagens hilsen går til :Fordi jeg savner deg kjempe masse :'(
Gla i deg søta!! jeg må komme og besøke deg på nyåret <3

2 kommentarer:

Laila sa...

koslig med gaver!! Bombe at du fikk noe hello kitty stuff da, haha.

du, et triks: lag brent sukker og sett sammen pepperkakehuset, da sitter det ordentlig!

*klem*

Martine sa...

hello kitty<3 sånne sokker har jeg også:o hihi ^^
aww tusen takk. Savner deg også! <33