11.12.09

~HELG~

Jeg har fått julekort fra Eline i dag :D Tusen takk, det var så koselig <33I dag har jeg leka med Vanja, hatt psy.sykepleier på besøk & handla inn til taco for morgendagen når jeg får besøk av Lisbeth & Kristine^^ :D *GlederMeeeg*
Og sett en film ;Den var bra syns jeg, men jeg liker sann "virklighet's filmer" som man kan kjenne seg igjenn i & vite at sannt kan ha skjedd på mer en bare på film^^ ;)
Om noen skjønnte noe av det i det hele tatt da^^ *rødme*
Dagens hilsen går til :Som er ei nydelig jente både utenpå og inni <3
Jeg har blitt så gla i deg Line & sisst dere var her så fikk jeg se en hel ny side av deg, det var så gøy, DU var gøy & det var så godt og se deg sann!! :'D
Camilla er bra for deg^^ dere er bra for hverandra & dere er ren underholdning, jeg ser på bilder & ler & koser meg! <33
Jeg håper du får det bedre snart & at innleggelsen kan hjelpe deg,
du fortjener virkelig det beste du Line, DU fortjener alt bra <3

Ingen kommentarer: