14.12.09

~Fredrikstad~

I dag har jeg hatt oppfølgning & dro til Fredrikstad & møtte Therese etter det :)
Fikk handla julegave til Kristin, så nå har jeg bare 2 igjen som, jeg bare skal hente ;D Digg og bli fort ferdig med julemaset, stappfullt av folk jo!! :O
Jeg & Therese fannt drit kule hårbøyle hatte ting ;*LOL* Og jeg fannt reinsdyr ørevarmere faktisk!! xDNille har mye rart gitt^^ Lurer på om noen bruker sanne hatteting :p
Så har jeg leka med Vanja & kosa meg resten av kvelden, Vanja er super fornøyd med nye senga si fra IKEA sann forresten, nå går hun endelig IKKE inn i buret og legger seg, nå er det i kosekroken jeg har laga til a ;)Dagens hilsen går til :Fordi jeg savner henne, fordi jeg skulle ønske vi bodde nærmere hverandre, fordi jeg bryr meg & er gla i henne <3

2 kommentarer:

Liljen sa...

Aaaaaw, tuuusen takk!!! <3 savner deg også! Veldig!!! <3 og du er så flink med disse dagens hilsninger :D Det varmer sånn :D <3

Eline sa...

Tusen takk for julekort :D