9.12.09

~Oslo~

I dag var det tidelig opp & hopp, for jeg var i OSLO :D
Tok toget innover hvor Jenny møtte meg, hun fikk bursdagsgava si & pakket opp på stasjonen, hun så fornøyd ut ;D Det var hjemmelagde hengekøyer & et slags hus til rottene & ei ramme med masse bilder av meg & henne i :) <3
Vi tok trikken opp til Rikshospitalet hvor vi spiste kjeks & slush menst vi venta til jeg skulle inn, når jeg kom inn fikk jeg svaret som jeg visste jeg kom til & få + at jeg kasta bort tiden demmes når fastlegen min kunne gi meg migrene tabeletter uten & sende meg dit *HimleMedØyaTilDrittVikarLege*
Så fikk jeg vite en ting som jeg ble sjokkert over, det viser seg nemlig at jeg fikk blodproppen av en medisn jeg prøvde i sprøyte som heter Embrell,
det burde dem da overhode ikke holdt hemmelig!?!?!
Syns sannt er greit & vite jeg, istedet får å brått få det slengt i trynet!
(dokumentert i jorunalen min fra riksen som legen leste opp^^)
Så dro jeg & Jenny videre til IKEA hvor jeg kjøpte dette :
Jenny kjøpte også en del nyttige ting & vi var der noen timer & kosa oss^^ ;D
Så dro vi hjem til Jenny & jeg fikk kjempe god middag, Laks & en herlig grønnsakblanding som kalles "Jenny's hemmelige spesial" ;O synd den er hemmelig, for den kunne jeg tenkt meg og lagd *HintHint* xD
Rottene var blitt så store, hadde nesten glemt hvor søte & bedårende dem var :')
Håper dem ble fornøyd med hengekøyene, dem var nysjerrige før jeg dro vaffal!
Så fulgte Jenny & Johnny meg til bussen & jeg tok toget videre hjem, det var litt trist og reise, for jeg har det så utrolig koselig hos dem :') <33
Når jeg kom hjem var Vanja sur & trassig fordi hun har tross alt vært i buret hele dagen stakkar^^ Men da jeg pakket frem tinga blei a helt i 100 & kosa seg skikkelig, hoppa rundt og var sååå fornøyd :'D *AWWWW*Nå er det nattan & det skal bli godt, slitsomt med reise fram & tilbake på en dag, det må jeg nok innrømme^^ Men det er så verdt det =)
Dagens hilsen går til :Fordi jeg savner deg :'( ..Er gla i deg vennen, håper du har det bra! <3

Ingen kommentarer: