22.12.09

~Bittelille Julaften~

I dag har jeg vært påvirka av cellegifta som vanlig hver tirsdag, men kom meg ut i dag, måtte levere regninger som jeg glemte i går også møtte jeg Kim & Ole og handla litt julegaver, eller IKKE jeg da, får jeg er jo FERDIG (!!!) *mohahahah* :'D
Når jeg kom hjem var det ille kaldt, så har fyra opp med masse stearinlys og teppet er jeg godt pakka inn i + dyntøfler, det er digg ;D
Vanja ligger i "hjørnet sitt" i senga fra IKEA med pleddet over seg, hun er så nydelig, hun er så perfekt og jeg er så utrolig gla i henne, nei ikke gla i, jeg elsker henne og jeg er så takknemlig for og få feire jul med henne <33
Dagens hilsen går til :Som virkelig er en liten solstråle, jeg skjønner virkelig ikke hvordan du klarer å få tid til deg selv, for du er jo så omtenksom og god som stiller opp for alle, hele tiden :')
Du må IKKE glemme deg selv lille venn <3
Noe jeg skjønnte fort var at du var en god venn og jeg merker at vi er mange som bryr oss og setter pris på deg ;)
Du er god tvers gjennom og jeg håper jeg kan få være her for deg, som du er her for alle andre? <3 STOOOOOR Juleklem <33

4 kommentarer:

Tonje sa...

vanja og du er søte=) god jul... <3

Anonym sa...

Jeg blir så tvers igjennom glad og rørt av deg og Vanja! Du er så utrolig god mot henne og SÅ glad i henne, og det syns så godt for alle andre! :D Det er så herlig:)

Håper du får en fin jul, Caroline, håper dere koser dere<3

*Lis* sa...

God jul vakre, og nydeligheten vanja også!
Håper det blir en fin julefeiring.
Kjempe glad i deg!!! :D<3

Anonym sa...

veldig interessant, takk