2.12.09

~Ryddings~

I dag har jeg prøvd og rydde litt mer.. MEN alt bare flyter rundt om kring og jeg orka ikke ta alt nå i dag heller.. så ja.. Så rotete har leiligheten min aldri vært før.. men så er den aldri spesielt rotete i det hele tatt da^^ :p
Jeg liker orden, system og strøkent ;D *tihii* Off, tror jeg fortsetter likavel!
Farfar har vært her med noen sånne solide pappesker til meg, så nå skal det bli årnings fra innerst til utterst i hele leiligheten, FØR JUL!!! *omg*
Så har han installert PHOTOSHOP til meg!!! :D *HoppeAvGlede* <33
Eneste nedturen er : Jeg skjønner IKKE en dritt av det avanserte greiene der!!
I dag har jeg følt med levende, men ikke tilstede, jeg tenker, men handler ikke!
Dagens hilsen går til :Som jeg tenker utrolig masse på nå,
jeg syns at det er helt forferdelig at du måtte oppleve og se det du så <'3
Jeg klarer ikke forestille meg hvordan det er en gang, jeg krysser alt som krysses kan sammens med deg og håper for hennes & din skyld at hun våkner!
Visst du vil snakke med noen, så er jeg her <3
..Men tipper du er sliten av og snakke om det nå, noe jeg også skjønner!

7 kommentarer:

Solveig Irene sa...

Ryddings er smart innimmellom! :'D Skulle vært gjort noe på rommet mitt også, gitt. Prøvde meg her om dagen, men det varte i et kvarter før jeg ikke gadd mer. Haha. Trenger sikkert timesvis for å få styr på kasoet.
jaja.. <3

inat sa...

Rydde er stress.. Men jeg skulle hatt en omgang i stua her også :b
Photoshop skjønner ikke jeg meg på heller! Hadde det en gang men endte med at jeg sletta det siden jeg ikke brukte det.. Kjæresten min pleier å bruke noe som heter Aperture og noe annet som jeg ikke husker hva heter :b

Anonym sa...

tusentakk for dagens hilsen.. det er deilig å føle at noen bryr seg <3

Anonym sa...

tusentakk for dagens hilsen.. det er deilig å føle at noen bryr seg <3

Liljen sa...

Når det gjelder photoshop er det bare å prøve seg fram, det er det man lærer mest av :)

Mette Marie sa...

Mette er glad i Caroline :*

Kathrine sa...

Glad i deg Caroline, og eg savna deg.

<3