6.11.09

~Wiihiii~

I dag har jeg ikke gjort mye, bare sotti forann pc'n, intrissangt eller hva? xD
Mamman til Kristine ringte, & hun kommer i morgen!!! :D <33 *GLEDER-MEG* ^^altså, ikke mamman hennes, men Kristine kommer^^ ;D
Vanja vil fortsatt IKKE ut og gå tur :/ *furte* (enkli ikke, det regner!)
Når jeg hadde oppfølgning i sta, så skulle jeg sende en mld, men mobilen funka ikke, det sto bare : ingen kontakt med simkort og jeg ble så furt!!! xD
MEN, kom på at den nye mobilen min begynnte og funke etter kl.17!! *HAPPY*
Ellers er det noen som har banka opp armen min, men øya er normale igjen ;D
Altså^^ det kjennes vaffal sann ut, men det går nok over! dritt sprøyte!!
Dagens hilsen går til :Som jeg tenker på veldig, veldig mye om dagen!
Jeg håper du for en gangs skyld får hjelp der denne gangen, skjønner ikke at det er så vanskelig for dem og se, for det vises godt at du IKKE har det bra!! :/
Hadde jeg kunnet hjelpe deg sev, hadde jeg gjort det med en gang^^
Du er ei nydelig jente Mette, du fortjener og ha det bra!! <3
Hold ut lille venn og aldri glem at jeg er her om du trenger meg,
Prøv og tenk positivt, selvom jeg veit det er jævlig vanskelig for deg nå..
Kjempe gla i deg Mette, ikke glem det <3

2 kommentarer:

Laila sa...

for en sær liten vanja du har som ikke vil ut når det regner...haha..skjønner henne godt jeg da, kjipt å bli klissavåt da.

mette er herlig, og jeg håper ting ordner seg for henne.

ønsker deg en fin kveld caroline :)

klem.

Kathrine sa...

Håpa du og Kristine får det fiiint idag! :)