24.11.09

~Ut på tur, med mer en bur~

(Aner ikke hva jeg mente med overskriften sann btw^^xD )
I dag har jeg vært jævlig trøtt, henta lillebror på skolebussen og laga mat til han, før jeg gikk ned i barnehagen og henta lillesøster :)
Når stefar kom hjem, fikk vi pizza :D det var godt og fin belønning!
Så har jeg gått tur med primærkontakt og hunden hannes & Vanja <3
Vanja freste og yppa skikkelig til bråk med Tilla, tror hun skjønnte at Tilla ikke hadd rukket og tatt henne, fordi L hold henne godt fast^^ xD
Nå skal vi ta kvelden med nok en bra emosjonell episode av Grays Anotomi,
emosjonell fordi jeg griner, ler, spennt osv under hver episode! :p
Dagens hilsen går til :Som har så mye fine antrekk, fin sminke og ikke minst :
FLINK til og sminke andre OG seg selv!! :D *Makeup artist*
Håper du har det bra om dagen lille venn!! <33

3 kommentarer:

inat sa...

Tusen takk (: Så kjekt med hilsen!
Håper det går bra med deg også (:

Martine sa...

SV: nei rehablitering, men skal gå over til atføring nå !
aww så korselig å feire det med mormora di da:)

Kathrine sa...

<3