23.11.09

~Jule fotografering~

I dag har jeg tatt INR, kjøpt julegave til to par tanter å onkler & til Farmor & Farfar og til Therese ;) Når jeg dro hjem ble jeg gjennomvåt, fordi det regner!!
Men samma det, er tørr nå ;D Så har jeg handla mat & hatt photoshoot med Vanja, ingen får se bildet som blir valgt ut til julekorta før folk får dem i posten, så det så!! :O Men her er bilder som IKKE blir med, mån tro hvorfor?
Det er noe rart på hodet mitt, er det ikke?Ååååh, det sitter fast!!!!! :/Ææææ, jeg blir gal!!!!Få det av!!!!!??!!!!!!Visste det var noe der, dårlig gjort!!Pliiiiiz!! IKKE tving meg til og ta den på igjen!!!!??!!!!Hmmm, hva er dette?Den nissen skal neeeed!!JEG KLARTE DET :DOff, nå ble jeg sliten og jeg klør fælt av nisselua!! :(((Legg merke til blikket hennes^^ hu er mildt sagt SUR stakkar!!) xD
Dagens hilsen går til :Som skriver alt for lite i bloggen sin om dagen ;D
Håper du har det bra & gratulerer med kjæreste <33

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahha som jeg ler!! Dritmorsomt, dakar lille rakker :D

Heidi B sa...

bamsen jo:D

Laila sa...

aaaaaw, søte lille vanja..synes hun kler å være nisse jeg..hehe.

<3

Martine sa...

aww såå søt litta nisse hun er da *Æ*