14.1.10

~Mere shopping~

i dag var det en ny som satt humira (sprøyta) på meg, og da ble det kaos oppi topplokket, for det er bare 2 av dem i hjemmesykepleien som har gjort det før, nettopp fordi jeg er livredd sprøyter! så etter hun hadde gått gikk jeg på badet og pusta lenge ut og inn, når eg hadde roa meg gikk jeg på stua og...tråkka rett i en sølepytt (hun hadde ikke tatt av seg skoa), så jeg blei så frustrert at jeg begynnte og grine, herrigud så patetisk, må le av meg selv!! x'D
Senere fannt jeg ut at jeg hadde mye penger igjen på kontoen og dro til byen for og møte Jeanette, venta i 2 timer, men hu kom ikke og når jeg ringte så tok a ikke tlf, så da fannt jeg ut at jeg dro til Fredrikstad alene^^ ;)
Og jeg fikk shoppa :D *SUPER-fornøyd* dette var shoppinga i dag :To tunika/topper, et sjerf, to taits (en "glinsete" og en vanlig) og en jakke/bolero ting!Og fine kjolen!! fannt den ikke i går, så blei glad når jeg så en i dag!! :DOg jeg er fornøyd med shoppinga, litt lite liv i trynet, men ØY, det tar på og shoppe!! ;D (MEN, det er sååå verdt det)! <33

9 kommentarer:

Kitiinee sa...

Aww :D <3
Bra du fant kjolen!

*Lis* sa...

Du er knallsøt på bildet! :D Oh, fine klær. Låne den rosa på bildet? xD Hehe

Swampoline sa...

hvor finner du slikee kjoler? :O

Caroline sa...

på Risøe fannt jeg dem Jenny :)

Lisa sa...

Så fine klær du kjøpte deg :D
Hvor kjøpte du de kjole/tunika tingene ? ^^

Sv: Takk :D Ja 50 par!!! helt sykt!
nåja, får se, kan kanskje legge ut bilder av noen ^^

Laila sa...

det er så kjekt å kunne bruke penger på shopping :D

Bra du er fornøyd!!
synes du er så søt jeg :D

klem

Nedia sa...

fine ting du hadde shoppa da =)
jeg har også shoppe i dag *knis*

Martine sa...

så fine klær du har shoppa :) hihi :D
nydelig bilde^^ Jeg forguder øynene dine<3

Anonym sa...

Haha JA det tar på å shoppe! Shoppa selv i dag, for første gang på lenge! På norges største kjøpesenter..var både vond i rygg og skuldre og sliten haha. Mye fint du har fått kjøpt da :D