4.1.10

Til En Dans På Rosestilker <3

Jeg har selvfølgelig klart og slette feil video fra snøen, så da blei det disse to som ikke er fullt så morsomme som den jeg altså har sletta!
Jeg måtte dra henne opp av snøen for og få vist henne i filmen :p

Og her var hun ferdig & ville inn! x'D

Skal legge til en drit gøy en i morgen, ler hver gang jeg ser den!! :'D
Men blogspot ville ikke sammarbeide og opplaste mer, så daaaså!
i dag har jeg ikke fått morgenmedisin, hvorfor?
Fordi hjemmesykepleien aldri kom!!!! *SKRIIIIK* :((
Så i dag har jeg vært dårlig, veldig kvalm, jeg fryser, over-varm, sjelver, synsforstyrrelser og generelt i dritt form, og man må ikke glemme humøret som skifter fra grining til hysterisk latterkrampe + en del frustrasjon!
Så jeg dro til byen, tok blodprøver og kjøpte dette :Dro til farmor & farfar, spiste middag og kosa meg der før jeg hadde oppfølgning og deretter kom hjem til min søteste som var fornøyd med ny leke :') <33
Her løpende for og få godteri og sittende klar til og ta imot :25 Mars drar jeg til Valderøy og blir der til 11 April, jeg gleder meg :D

8 kommentarer:

Kine sa...

Du er kjempe flink ti å ta bilder av Vanja. Søt er hun også <3

Amina Belle sa...

Så koselig! :D Blir kjekt å se deg igjen! :D Og Lilletrollet vårt har sikkert blitt stor til da! :D Tihi!;)

Amina Belle sa...

Så koselig! :D Blir kjekt å se deg igjen! :D Og Lilletrollet vårt har sikkert blitt stor til da! :D Tihi!;)

Martine sa...

da får du ikke kommet i bursdagen min da:(

Kasine sa...

Ååh, så nydelig! :-D
Tusen takk for herlige filmer som fikk meg til å smile fra hjertet ^_^
Fikk bare lyst til å låne henne og gå tur med henne selv...
Du får gi henne litt ekstra kos og kjærlighet fra meg... <3

*Stor kos til dere begge*

Hanne Mari sa...

valderøy som valderøya på sunnmøre?
:)

Caroline sa...

Jepp, det stemmer ;)
åssen det?

Hanne Mari sa...

Bor ikke så veldi langt unna valderøya/giske ^_^