15.12.11

Dem jeg setter pris på del.3

HILS PÅ MARY :Sånn ble jeg kjennt med Mary : Hun skrev en dag i begynnelsen av 2010 til meg på nettby hvor hun lurte på hvordan det var og ha ilder og at hun hadde lysst på en, kort tid etter fikk hun ilderen Jason (som er på bildene av ilderene, den mørke er min Vanja & dem lyse er hennes Jason) og vi møttes første gang da hun skulle låne et bur av meg :) Ikke lenge etter hadde vi playdate med ilderene og jeg sjekka ikke bussrutene før det var for sent og bussen hjem hadde gått, så jeg ble med hjem til henne og der skravla vi lenge og det var så koselig!! Pappan hennes kjørte meg hjem forresten!
Etter det møttes vi oftere og hun kommer nesten hver helg på besøk :D <33 Hun har nå 3 ildere, svære hanner alle 3 :D Så vi deler en av våre største interesser og vi elsker dem søte pelspølsene våres ;) Hun er nå en av mine beste venner og jeg er så gla i den jenta her!! Hu er så god og snill og jeg skal ta vare på henne for evig og alltid <3

(Disse innleggene blir ikke lagt ut etter favoritt, rekkefølgen er tilfeldig)

1 kommentar:

lisbeth sa...

Aww, så herlig innlegg :D Og mange fine bilder.