6.12.11

Noen som vil lage nytt design og header til meg?

Nå er jeg lei av blogg designet mitt *rødme*
Har tross alt hatt dette knall rosa siden januar 2009,
Men grunnen til at jeg har hatt det så lenge er fordi Kristel hjalp meg og spesial lagde dette designet til meg og jeg ble veldig takknemlig for det og ville ha det for alltid, MEN hallo, Jeg er lei ROSA, vaffal så MYE rosa, så trenger et nytt,
VIL NOEN HJELPE MEG??? :D <33

Den som vil om noen melder seg får da fritt tilgang på bloggen!

3 kommentarer:

R sa...

Jeg tror ikke jeg klarer det. Pleier bare å lage enkle ting til meg selv, og du har jo tre spalter eller hva det heter...
Håper du får hjelp av noen :)

Kristel sa...

Oi, har du hatt det så lenge? :) Koselig det da. Mange jeg har laget design til, har bytta igjen etter kort tid.. :/ Men er det ikke lettere å lage design selv nå i blogspot, med den nye design-siden?

men du!!!! Kontakt meg på melding på facebook eller noe?! Har et forslag!! :D

Annabelle sa...

Ej hjelpe dej gjerne, men ej he null peiling på den gamle versjon so då måtte ej oppdatert veffal :p Ka header du vil ha da? <3