23.2.10

~Se Vanja rulle rundt~

i dag har jeg vært sykt dårlig av cellegifta, skjønner ikke hva som skjer, dem 3 siste Mandagene jeg har tatt dem så har jeg vært sengeliggende halve tirsdagene.. I dag måtte jeg fylle opp en bøtte med vann og ta kvalmestillende fordi jeg brakk meg så jævlig, så sovna jeg og våkna kl.17 og da var jeg bedre :)
Så jeg forta meg og sminke meg og finne fram klær og jeg ble klar til kl.18,
hvor det bare videre til Svergie med miljøarbeidertjenesten, vi er en fast jente gjeng som reiser nå & jeg kommer kjempe bra overens med alle, koselig!
Mamma fikk også H&M pakken sin i dag og jeg fikk gode skoa som jeg har sikla etter lenge, prøvde dem i butikken, men når jeg skulle tilbake og hente dem 5 dager etter, så var dem utsolgt både i Sarpsborg, Fredriksta & Moss, men nå har jeg dem <3>Og nå er det på tide og vise at Vanja kan rulle rundt :D hun er så flink!! <3

1 kommentar:

Laila sa...

nå har jeg lest bloggen din så lenge at dette burde jeg ha fått med meg for lengst,men akkurat nå så er hodet mitt en stor bomullsdott,så jeg er helt i tåka..hva tar du cellegift mot?

aaah,sånne sko har jeg og kjøpt på H&M,haha...bare i svart. De er forresten lynglatte på vinterføre...

flinke vanja :D

<3