4.2.10

~Utfordret~

Jeg har blitt utfordret av Linn Jeanette
Utfordringen lyder som følger ;
Skriv 7 faktasetninger om deg selv, som andre ikke viste om deg.
Gi utfordringen videre til 7 andre
og blogg linken dems til utfordingen din!
1.
Jeg er redd for duer!
2.
Jeg HATER & lage mat!
3.
Jeg ønsker & åpne mitt eget dyrehjem for hjemløse & mishandla dyr!
4.
Jeg har verken tillit eller stoler på gutter/menn som IKKE er homofile!
5.
Jeg er totalt avhengi av fluor munnskyller vann!
6.
Jeg veit nesten ikke hva jeg skal snakke om, oppføre meg, si & ikke si, gjøre og ikke gjøre med folk uten psykiske problemer!
7.
Jeg klarer ikke gå ut blannt folk & vise meg, visst ikke klær, sko, sokker, undertøy, øredobber, hårbøyler OSV, matcher 100% helt ned til detaljer!
Jeg utfordrer :
Kristine, Iris, Katarina, Stine, Laila, Solveig & Lise!

i dag har jeg vært på Perfect Home Party hos tanta mi, det var koselig & det var jo så masse fint der, hadde ønska jeg ikke var blakk for og si det sann!
Så har jeg handla inn popkorn og håper på besøk fra Kristin i løpet av helga ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Takk for utfordring! Jeg har allerede tatt den for et par uker siden. Moro å lese om deg da. Fant nummer 6 veldig interessant, meget interessant..Dette kommer jeg til å tenke på faktisk