27.4.10

~1 år siden Lizzi ble borte for meg~

i dag er det 1 år siden Lizzi døde, tenk at et helt år har gått..
Det er helt rart og tenke på at tiden gikk så fort!! <3>

Disse 2 bildene er tatt hos Jenny i 08 :)

Bildene under ser man svulsten hun fikk og døde av <'3


Jeg har alltid elska dette bildet (under) <3>


OSS <3>

Hu så på tv :')




Godteri tid <3>
Jeg fikk nussen av jenta miih hver dag :') (over)


dette var rett etter at jeg fikk henne, hu var så lita =p

Buret hennes hadde det meste, ingen kan si at hu ikke hadde det godt..

*Jesp*
Da vi kom hjem fra dyrlegen og hadd fått vite at hu hadde dødelig svulst, dyrlegen sa at hu kom til og dø i løpet av 2 uker, men hu levde neste 6 mnd etter det :)
Jeg elsker deg Lizzi, kommer ALDRI til og glemme deg <3>

i dag har dagen vært ganske tung, så jeg bestemte meg for og dra til Fredrikstad og titte i butikker for og få tia til og gå! Jeg fannt 2 klesplagg jeg kjøpte på salg, en søt kjole jeg har sett på mange ganger + 2 hårfarger, bittelitt mørkere, for og få vekk det gule!

er fornøyd med kjøpet, spørs om håret sier det samme!

Dagens hilsen går til :

Håper du har hatt en kjempe fin dag vennen,
gleder meg utrolig masse til Torsdag, da ses vi igjen :D

2 kommentarer:

christina sa...

det buret skulle rudi likt å hatt:D
han har desverre for lite å finne på i sitt bur:/

men tenk at det har gått 1 år allerede:O
huff... savner de søte bildene du la ut av dere i den tiden..

Anonym sa...

Aaaw, jeg husker det.. Jeg var så glad fordi jeg hadde bursdag.. Også fikk jeg beskjed om at hun var død, da ble jeg så trist.. :( Og du stakkars, var så redd du ødla bursdagen min da.. <3

Gleder meg til torsdagjeg også, det skal bli så godt å se dere igjen :D <3

Takk for fin hilsen :D