20.4.10

~Dødsfall~

Kjære Ann Kristin

Jeg kjennte deg ikke godt, kun gjennom felles turene,
men alikavel gjorde du et stort inntrykk av hvilken flott kvinne du var,
vi hadde utrolig koselige samtaler og mange av dem inneholdt katten din som du elsket! Vi tok oss alltid en røyk og skravla og lo <3 Husker spesielt forrige Svergie tur.. følte at jeg kom nærmere deg en dem andre! Dem leste opp i begravelsen din at du likte og tenne lys og gjøre det koselig rundt deg, så i hele kveld har jeg tent stearinlys og telys for og minnes deg :) Det kom uventa at du ble borte og jeg sitter igjen med mange spørsmål og frustrasjon, men ingen svar.. det eneste jeg har skjønnt er at dette kom som et sjokk for alle! Jeg håper du har det godt der du er nå <3 Sender alle tanker til familie! Dem spillte av en sang du likte godt, som jeg tror har gitt deg mye.. Legger den ut her for deg, takk for at du var deg Ann Kristin <3



Dagen startet i begravelse som dere sikkert skjønnte over..
Jeg følte jeg måtte være der for og få tatt adjø og det hjalp!
På ettermiddagen dro vi til Svergie med miljøarbeidertjenesten, jeg fikk kjøpt meg div nødvendigheter + to kjoler (på tilbud) jeg har sikla etter lenge i 2 forskjellige farger, FORDI jeg IKKE fikk bestemt meg! ;)


Jeg fikk også nok en ny overaskelse, katten til venninda mi har blitt påkjørt og jeg har ikke ord for hvor mye jeg tenker på henne akkuratt nå <'3 Den katten har vært med henne gjennom tykt og tynnt i noen år nå, Nøff har støtta henne og vært der for henne som Lizzi var der for meg, ingen klarer nok og se det i katten som jeg og bestevenninda mi ser i situasjonen! Jeg tenker på deg vennen og jeg veit akkuratt hvordan du har det, om 7 dager er det et år siden Lizzi døde og jeg har ikke ord for hvor vondt jeg får av deg.. Men husk, det blir bedre, selvom det ikke føles sånn nå, ALDRI glem det <3Du var en spesiell pus <3

2 kommentarer:

Laila sa...

Så bra at du dro i begravelsen og fikk tatt ditt siste farvel.Det er mange triste skjebner,og dessverre rammer den folk rundt oss også.

Jaaa,så utrolig trist med katten til H..forferdelig å miste kjæledyr..

sender deg nattaklemmer Caroline :)

ps: prata om deg med søstra mi i kveld,at du syntes senga mi var så god å sove i,haha. (de må kjøpe ny seng,for samboeren hennes sliter med ryggen...derfor vi kom innpå temaet,hehe)

Heidi B sa...

Har ikke ord.

Uendelig glad i deg<3