29.4.10

~Tog turen til Nord Trøndelag~

i dag startet reisenmot Nord-Statland, klokken 08.00 ble jeg henta av Farmor som kjørte meg til tog stasjonen i Sarpsbrg, hvor jeg tok 08.22 toget videre til Oslo! :)
Så var jeg der nesten i en time og fannt meg nakkestøtte til resten av turen..
klokken 10.37 møtte jeg Kristine på toget som gikk til Hamar, hvor vi bytta tog til Røros, der vi igjen bytta tog til Trondheim og etter det igjen, bytta vi til Steinskjer hvor Kristel møtte oss på tog stasjonen :D

Det var en LAAANG tur og jeg fikk rimlig vondt i rumpa, ikke langt fra sittesår azz x'D
Hos Kristine gikk det mer ut over halebeinet^^ ;D
Når vi kom hjem til Kristel fikk vi hjemmelaga pizza som smakte BEST <3
Så ble det forsovitt nattan på oss ;)

2 kommentarer:

Nedia sa...

dere må kose dere MASSE <3

Anonym sa...

Var så koselig å endelig ha dere i hus :D