12.4.12

Biltur, bilder + en videoblogg

11 april kjørte jeg Kim & Kenneth til Oslo hvor vi henta Tez,
vi stoppa et eller annet sted her i verden og spiste på Max :
Så gikk turen videre til Sandefjord hvor Tez skulle hente noe :)
Vi gikk litt rundt i byen der og jeg fannt seff leker.. som vanlig..
Og en liten videoblogg.. TRO MEG, det gikk FORTERE en det ser ut som!!
Når vi var ferdige i Sandefjord kjørte vi til Horten og tok båten over til Moss,
 Han i kassa trodde jeg filma han, så han gjemte seg, så jeg måtte snike meg til bilde!

På ferga hadde jeg det også gøy :)
 
 
 Jeg fikk Tez til og teste den andre bilen, for hello kitty er MIN <3
 
Jeg tror Kim, Kenneth og Tez baksnakka meg, for dem gjemte seg ved et bord og hviska!! :O
Tror kansje dem var litt flaue i stedet? og slitne....
Men jeg var ikke sliten, så jeg fikk til et gruppebilde :D
Så hadde vi røykepause et sted i Moss da :)
 
 
Så på vei hjem så fikk jeg og Tez lysst på sushi, så Kim & Kenneth kjørte oss til beste sushi sjappa i Sarpsborg, men den var stengt (WTF?!?!?!?), Men vi endte på kina resturang :) *NamNam*
Menst vi venta på Jessica (hun som eier resurangen) så fannt jeg en fyr med pupper!!
 Og en som hadde spist ille mye kina mat!! o.O
Og her er OSS, Jeg, Kim, Kenneth & Tez på kina resturang :)
 
 
 
 
En helt perfekt dag med gode venner :D

1 kommentar:

Kenneth Slettbakk sa...

Dette var en flott tur vi hadde. Jeg likte den turen til Sandefjord. Det var en lang biltur det men det gikk da greit. :-) Godt med Kinamat hos Cina Plaza da. Det er god mat der. Anbefalles. :-)

Håper at det ikke er lenge til neste bil tur.