6.4.12

Oppsummering Mars 2012

Opptur :
Gode venner <3 En veldig søt gutt <3 Begynnte på poliklinikken igjen!
Nedtur :
ille sint i fylla på byen....
Humør:
ustabilt fortsatt.
Selvfølelse:
Sliten av og aldri bli bra nok!
Sosialt:
Oslo helg, 1 mars var det bare og slappe av med godgod mat :) 2 mars ble det biltur til Kvam, vi stoppa seff på ESPA på Hedemarken, dem har tross alt verdens beste boller der, sånn serr!!
Vi stoppa også på mc'donalds for og spise og der møtte jeg Bodil & Line som jobba på fossum kollektivet når jeg var der :) Hyggelig at dem tok seg tid, på så kort varsel <3
Her er demmes første møte med ilderene Nala & Zuzzi <3
3 mars var det forlovelses middag *NamNam* (Kim & Kenneth er forlovet)! 4 mars var det på tide og dra hjem, men halooo, jeg var i Oslo, så da møtte jeg seff Jenny & Eline <3
10 til 12 mars kom Kristine på besøk, det var så koselig og se hu igjen <3 På lørdagen chilla vi og fikk besøk av en kjempe søt katt, Søndagen så var vi i Svergie og titta litt, når vi kom hjem så lagde vi chicken curry og så twlight filmene :)
23 mars var det fest hos Mary :)
Og søndagen var det kinamat <3<3<3
30 Mars var jeg på Svergie tur med Kim, Kenneth & Tez :)
Jeg har også henta Lillesøster Josefine i barnehagen mange ganger denne mnd og hver dag siste uka i mars, vi har sett ny film hver dag! :)
Ellers i ukedagene så har jeg vært mye sammen med Kim & Kenneth :)
Innkjøp:
Smykke og ring <3
Samsung galaxy SII *ELSK*
Gaver :
Dette fikk jeg etter jeg var ferdig hos psyk.sykepleier fordi Kim & Kenneth var stolte av meg som dro (grua meg) :') Jeg er gla i dere <3
Og disse parefymene fikk jeg også i gave av Kim & Kenneth, Frustrerte fruer er jo favorittserien min :D <33  Jeg liker Bree sin best ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, du har vært opptatt i Mars ;) Hehe :) Mye bra som har skjedd da :D Sånt liker man ^_^

*klemmeskvis*

Kathrine sa...

du har jammen eit bizzi liv, Carro :D elska smykket og ringen du hadde kjøpt! :D

Kenneth Slettbakk sa...

Fint bilde av Frustrerte fruer parfymen. Også var det masse fine turer i mars da. :-)